غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندارسنقر و کلیایی گفت: مقدار نقدینگی و ارزش روز سهام‌عدالت و سرمایه گذاری این شرکت در استان می‌تواند فرصت ویژه و کم نظیری را در توسعه منطقه به وجود آورد.
کد خبر: ۹۳۲۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵ 16 January 2021

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:نقدینگی مربوط به گردش پول سهام عدالت مطلوب است و گردش پولی سهام عدالت از نوع نقدینگی منفی نیست در ضمن حجم آن نیز کم است.

وی خاطر نشان کرد: سهام عدالت میتواند تاثیر ویژه و کم نظیری را در توسعه منطقه فراهم آورد به جهت دریافت سود سهام عدالت باید تمامی افرادی که از این سهام برخوردار هستند در سامانه سجام ثبت نام و احراز هویت شوند تا سود حاصله به حساب آنها پرداخت شود.

فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی تصریح کرد: امکان ثبت‌نام سجام به صورت غیر حضوری و در اپلیکیشن های مرتبط فراهم است از مشمولین و دارندگان سهام عدالت در شهرستان خواست با توجه به فرصت محدود هر چه زودتر نسبت به ثبت‌نام و دریافت کد سجام خود از این طریق اقدام کنند.

مرتضوی تاکید کرد: نهاد ها و ادارات از تمامی ظرفیت اطلاع‌رسانی خود در شهرستان به جهت ارائه روش های ثبت‌نام و دریافت کد سجام به کار گیرند.

وی در پایان گفت: خود سهامداران باید حوصله کنند و دانش کافی به دست بیاورند و با کارگزارانی در ارتباط باشند تا از سهام خود کسب اطلاع کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار