سعدی مصطفی زاده در گفتگو با تابناک:
فرماندار روانسر گفت: این شهرستان از پتانسیل های فراوانی جهت توسعه برخوردار است و تا کنون نیز ۸۹ درصد از تعهدات اشتغال محقق شده اند.
کد خبر: ۹۳۲۳۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 14 January 2021

سعدی مصطفی زاده در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: شهرستان روانسر یک شهرستان اقتصادی است که پتانسیل های فراوانی جهت توسعه و پیشرفت دارد و ما به دنبال به فعلیت رساندن این ظرفیت ها و پتانسیل ها هستیم.

وی افزود: در حوزه اشتغال زایی نیز این حساسیت ها را داریم، ظرفیت های شهرستان به گونه ای است که باید سرمایه گذارها را جذب و فرایند کار را برای آن ها تسهیل ببخشیم زیرا سرمایه گذاری پای ثابت توسعه است که ما در شهرستان روانسر این شرایط را برای سرمایه گذاریِ سرمایه گذاران فراهم نموده ایم.

فرماندار روانسر تصریح کرد: در بحث تعهد اشتغال نیز خوشبختانه ۸۹ درصد از تعهدات ما محقق شده است و از ۱۵۶۵ نفر سهمیه شهرستان تا کنون ۱۳۵۴ نفر ثبت سامانه شده اند.

این مسئول بیان کرد: از محل تسهیلات روستایی و عشایری هم ۱۰۹ طرحِ تسهیلات، تسهیلات خود را به مبلغ ۱۳۴ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال دریافت کرده اند که این طرح ها زمینه ساز اشتغال ۱۹۴ نفر در شهرستان شده اند

مصطفی زاده در پایان تاکید کرد: در بحث واحدهای تولیدی راکد نیز برنامه هایی داشتیم که خوشبختانه چند واحد تولیدی راکدِ شهرستان را شناسایی و به چرخه تولید بازگرداندیم که قریب به ۵۰ نفر هم در این حوزه اشتغال دارند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار