محمود رضا نیازی در گفتگو با تابناک:
مدیر کل استاندارد و تحقیقات ازتحت آزمون قرار گرفتن نازل‌های سوخت به صورت دوره‌ای خبر داد و گفت: با این کار از هر گونه تخلف و ضرر و زیان جلو گیری می‌شود.
کد خبر: ۹۳۲۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵ 14 January 2021

محمود رضا نیازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: کلیه نازل‌های عرضه سوخت مایع توسط بازرسان استاندارد به صورت دوره‌ای تحت آزمون قرار گرفته تا از هر گونه تخلف و ضرر و زیان برای مصرف کننده جلوگیری شود.

وی افزود: در صورت مشاهده هرگونه نقص فنی، ضمن پلمب تلمبه مورد نظر، در صورت عمدی بودن آن مراتب را برای برخورد قضایی گزارش و این تلمبه‌ها با هماهنگی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تا رفع نقص و بازدید مجدد از چرخه عرضه خارج می‌شوند.

مدیر کل استاندارد و تحقیقات بیان داشت: از ابتدای سال تا کنون بیش از  ۱۳۵۰ آزمون کمی از نازل‌های سوخت مایع (بنزین، گازوئیل، نفت سفید) مربوط به ۱۱۰  جایگاه فعال استان صورت گرفته که هیچگونه کم فروشی در این جایگاه‌ها مشاهده نشده است.

نیازی همچنین با اشاره به اینکه، با وجود محدودیت‌های موجود در شرایط بحرانی کرونا،   بازرسان اداره کل بازرسی‌های فنی خود را از محل‌های تولید و عرضه کالا‌ها انجام می‌دهند، تاکید کرد: شهروندان می‌توانند برای اطلاع از اعتبار محصولات دارای نشان استاندارد، به هنگام خرید، کد ده رقمی علامت استاندارد روی محصول را به صورت رایگان به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷ ارسال و از اصالت کالا اطمینان حاصل نمایند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار