کارشناس هواشناسی استان اردبیل گفت: انتظار می رود سرعت وزش باد در برخی مناطق استان حتی به 90 کیلومتر بر ساعت نیز برسد که این وضعیت تا اواخر وقت جمعه(26 دی) ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۳۲۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶ 14 January 2021

 

محمد فاخر در تشریح وضعیت آب و هوایی استان اردبیل عنوان کرد: بررسی نقشه های هواشناسی نشان دهنده جوی نسبتا پایدار تا قبل از ظهر امروز در غالب مناطق استان است اما از ظهر امروز تا روزهای پایانی هفته آینده جوی ناپایدار در استان حاکم خواهد بود.

او از وزش باد شدید طی امروز و فردا در استان خبر داد و گفت: با توجه به تقویت زبانه های کم فشار بر شدت سرعت وزش باد افزوده شده و انتظار می رود سرعت وزش باد در برخی مناطق استان حتی به 90 کیلومتر بر ساعت نیز برسد که این وضعیت تا اواخر وقت جمعه(26 دی) ادامه خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی استان تصریح کرد: هرچند از روز شنبه هفته آتی مقداری از شدت و سرعت وزش باد جنوبی کاسته می شود اما وزش باد گرمیج(گاهی تند) تا اواسط هفته آینده ادامه خواهد داشت.

فاخر افزود: رخداد دمای زیر صفر درجه سلسیوس در اکثر مناطق مرکزی استان تا اواسط هفته آینده دور از انتظار نیست و طی روز جمعه هفته جاری در برخی از نواحی مرکزی و جنوبی استان و همچنین روز یکشنبه(28 دی) در نوار شمالی استان بارش خفیف احتمال می رود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار