افشین آزادی در گفتگو با تابناک:
رئیس حوزه هنری کرمانشاه از اضافه شدن دو سالن جدید به سینما آزادی خبر داد و گفت: با احداث این دو سالن امکان اکران همزمان ۶ فیلم در این سینما وجود دارد.
کد خبر: ۹۳۱۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹ 12 January 2021

افشین آزادی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: فعالیت سینما‌ها در سراسر کشور به دلیل شرایط کرونا، افت بسیاری پیدا کرده و اشکالات عدیده‌ای در فعالیت فیلمسازان و سینماداران به وجود آمده است.

وی در ادامه افزود: پیش از وقوع کرونا به منظور جذب سرمایه در این بخش با دو نفر از سرمایه گذاران بخش خصوصی به گفتگو نشستیم که به دلیل کرونا و افت فروش سینما‌ها تمایلی به این امر نشان ندادند.

رئیس حوزه هنری کرمانشاه اضافه کرد: در ایامی که در پایین‌ترین سطح فروش سینما‌ها کشور هستیم، تهدید کرونا را به فرصتی بدل کرده و دو سالن به سینما آزادی اضافه شد. سالن‌های احداث شده در آینده نزدیک افتتاح و مورد استفاده تمامی همشهریان قرار می‌گیرد.

آزادی با بیان اینکه افتتاح این دو سالن منجر به امکان اکران همزمان ۶ فیلم می‌شود، تاکید کرد: برای احداث سینما پیروزی هم همچنان در حال تلاش و به دنبال جذب سرمایه گذار هستیم. برای عملیاتی کردن آن با استانداری و بخش خصوصی به موازات هم رایزنی می‌کنیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار