مجید یزدان پناه در گفتگو با تابناک:
مدیرکل آموزش و پررش استان کرمانشاه گفت:با توجه مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و به تبع آن ستاد استانی مبارزه با کرونا نحوه بازگشایی محدود مدارس از اول بهمن اعلام شد.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰ 12 January 2021

مجید یزدان پناه در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد: بر این اساس کادر اجرایی مدارس در تمامی وضعیت‌ها به‌غیر از وضعیت قرمز در محل کار خود حضور پیدا می‌کنند و شرایط را برای آموزش حضوری مهیا می‌نمایند.

وی خاطر نشان کرد:دانش‌آموزان پایه‌های اول و دوم مقطع ابتدایی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای آموزشی حاضر می‌شوند و در رابطه با نحوه فعالیت مدارس طبق این دستورالعمل به شورای مدارس تفویض شده‌ است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: تمامی مدارسی که تعداد دانش‌آموزان آن‌ها کمتر از 50 نفر است طبق روال روزهای عادی سال به فعالیت و آموزش حضوری می‌پردازند.

وی تصریح کرد: هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش نیز دروسی که واحد آن‌ها عملی است(شایستگی‌های حرفه‌ای)، هنرجویان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحد آموزشی حضور پیدا می‌کنند.

یزدان پناه تاکید کرد: ضد عفونی تمامی مدارس تا روز اول بهمن انجام خواهد شد و تیم‌های سلامت و بهداشت و بازرسی ادارات آموزش و پرورش در سراسر استان با دقت ویژه وضعیت را رصد می‌کنند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار