معاون عمرانی استاندار ایلام؛
معاون عمرانی استاندار ایلام بر لزوم تکمیل شبکه آبرسانی و فاضلاب در پایانه مرزی مهران تاکید کرد.
کد خبر: ۹۳۱۳۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۹ 11 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ احمد کرمی  در حاشیه بازدید از زیرساخت‌های اربعین که با حضور معاون امور استان‌های دفتر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) انجام شد، از خدمات و اقدامات این ستاد طی سالیان گذشته تقدیر کرد و اظهار کرد: در سا لهای اخیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نقش بارز و ارزشمندی در برگزاری مراسم اربعین داشت.

وی در ادامه گفت: دیروز نیز در بازدید از زیرساخت‌های اربعین در شهرستان مهران که به اتفاق مسئولان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) صورت پذیرفت مباحث مختلفی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

معاون استاندار ایلام بی‌ام کرد: یکی از بحث‌های مهم در این زمینه ادامه احداث سایه بان در محدوده و تکمیل شبکه آبرسانی و فاضلاب در پایانه و شهر مهران به عنوان اصلی ترین کانون‌های تردد و پذیرایی از زوار بود.

کرمی تصریح کرد: احداث سرویس‌های بهداشتی جدید و آبسردکن در مسیرهای پرتردد پایانه نیز از جمله موضوعاتی هست که در تکمیل زیرساخت‌های اربعین دستور کار است.

وی در ادامه از خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در سال‌های قبل تشکر کرد و گفت: پایانه برکت به خاطر مشارکت خوب این ستاد شکل گرفت و انشاءالله در ادامه نیز شاهد خدمت رسانی بیشتری از این عزیزان خواهیم بود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار