مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: همزمان با ایام فاطمیه پیکر مطهر سه تن از شهدای گمنام در شهرهای کرمانشاه و گیلان‌غرب خاکسپاری می شوند.
کد خبر: ۹۳۱۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳ 10 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،سردار ناصر باباخانی ، اظهار داشت: در این روزها و ایام سوگواری فاطمه الزاهرا (س) میزبان سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس هستیم.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌هایی با حضور این شهدای عزیز، گفت: محفل ادبی شب شعر همزمان با ایام سوگواری فاطمیه و در راستای گرامیداشت یاد شهدای سرافراز، با رعایت دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: روز گذشته هم آیین تشییع و وداع با پیکر مطهر این سه شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مسئولین استان در زندان دیزل‌آباد شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی با بیان اینکه این شهدا در کرمانشاه و گیلانغرب به خاک سپرده می‌شوند، تصریح کرد: شهدا بار دیگر استان را عطرآگین کرده‌اند اما به دلیلی شرایط کرونایی مراسم عمومی تشییع این سه شهید عزیز در کرمانشاه برگزار نمی‌شود، مراسم‌ وداع مردمی به صورت محدود در قالب برنامه‌هایی که پیش‌بینی شده برگزار می‌شود.

به گفته باباخانی، پیکر‌های مطهر سه شهید گمنام که ۲۳، ۲۰ و ۲۷ ساله هستند در عملیات‌های رمضان (شرق بصره)، کربلای ۵ (شلمچه) و تک دشمن در سال ۱۳۶۷ (زبیدات) به شهادت رسیدند و در تاریخ‌های ۲۱، ۲۲ و ۲۵ دی‌ماه در ستاد انتظامی استان، آموزشگاه رزم مقدماتی شهید ثابت‌خواه گیلانغرب و گروه ۶۲ مومنون نزسا به خاک سپرده خواهند شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار