مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه از بازگشت قطعی این تیم به مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور برای فصل آینده خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۰ 10 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،سلمان کریمی اظهار داشت: خوشبختانه پس از ۶ سال دوندگی و پیگیری های شبانه روزی موفق شدیم حق خود را پس گرفته و به لیگ دسته اول فوتبال کشور باز گردیم.

وی ادامه داد: تیم فوتبال راهیان کرمانشاه در پایان رقابت های لیگ دسته اول فصل ۹۴ - ۹۳ با تصمیم نادرست مسوولان وقت فدراسیون و سازمان لیگ به رقابت های دسته دوم سقوط کردیم.

کریمی تصریح کرد: ما از همان زمان با غیرقانونی خواندن تصمیم اتخاذ شده مدارک و مستندات خود را به دیوان عالی اداری و دیگر مراجع قضایی مرتبط مبنی بر نادرست بودن تصمیم مسوولان فوتبال ارایه کرده و در این مدت نیز پیگیر وضعیت باشگاه و بازگشت به لیگ دسته اول بودیم.

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه یادآور شد: طبق قوانین، سازمان لیگ پیش از آغاز مسابقات موظف بود تا در ابلاغیه ای رسمی تعداد تیم های صعود کننده به لیگ بالاتر (برتر) و سقوط کننده به لیگ پایین تر (دسته ۲) را به باشگاه های حاضر اعلام می کرد.

وی گفت: این اتفاق نه تنها رخ نداد بلکه در هفته های اخر تعداد تیم های سقوط کننده به لیگ دسته دوم را سه تیم اعلام کردند که کاملا غیرقانونی بود و تیم راهیان نیز در مسابقات فصل ۹۳ آخرین تیم سقوط کننده بود که به این موضوع معترض و خوشبختانه پیگیری های ما به نتیجه رسید.

کریمی خاطرنشان کرد: حدود ۲ سال پیش بود که بازهم رای به نفع راهیان صادر شد اما مسوولان در اجرای آن و بازگرداندن تیم به لیگ یک تعلل کردند که مورد جریمه نیز قرار گرفته و حتی بخشی از آن هم به عنوان غرامت به باشگاه پرداخت شده است.

نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان استان کرمانشاه هستیم

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با سخت توصیف کردن لیگ دسته اول باشگاه های کشور، گفت: برای موفقیت در این رقابت ها نیازمند حمایت همه جانبه مسوولان استان هستیم.

وی با بیان اینکه حداقل هزینه حضور در لیگ دسته اول ۱۵ میلیارد تومان است، گفت: تیم راهیان نیازمند حمایت مالی و معنوی مسوولان است تا بتواند نماینده شایسته ای برای ورزش و فوتبال استان باشد.

کریمی همچنین به دیدار اخیر خود با استاندار کرمانشاه اشاره کرد و گفت: ایشان از جمله مسوولان ورزشی است که در مدت زمان حضور خود حمایت های خوبی از تیم های ورزشی به عمل آورده است و از حضور راهیان در لیگ دسته اول نیز حمایت کرد.

این مدیر ورزشی افزود: قرار است در آینده ای نزدیک همراه با آقای بازوند استاندار دیداری با مسوولان فدراسیون راجع به آینده راهیان داشته باشیم تا به امید خداوند زمینه حضور این تیم در فصل آینده فراهم شود.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم از حدود ۲ ماه دیگر فعالیت خود را رسما آغاز و سازوکارهای لازم برای حضوری قدرتمندانه در مسابقات فصل آینده لیگ دسته اول که امروز از اهمیت زیادی هم برخوردار شده فراهم کنیم.

کریمی با اشاره به اینکه کرمانشاه نماینده ای در ورزش های گروهی مسابقات لیگ برتر رشته های مختلف ندارد، گفت: ان شاالله همه باید دست به دست هم دهیم و با کمک به تیم فوتبال راهیان زمینه موفقیت این باشگاه و صعود به سطح اول فوتبال کشور را فراهم کنیم.

مدیرعامل باشگاه راهیان کرمانشاه تصریح کرد: تلاش می کنیم با جذب بازیکنان و کادر فنی طراز اول در کنار حمایت مسوولان، رسانه ها و مردم تیم قدرتنمندی را روانه لیگ دسته اول کنیم.

وی در پایان به علاقه مندی باشگاه راهیان برای تیمداری در دیگر رشته های ورزشی خصوصا فوتبال بانوان اشاره کرد و گفت: اگر مسوولان حمایت کنند حتما فعالیت های خود را در حوزه ورزش گسترش داده تا جوانان مستعد این دیار در شهر خود به ورزش بپردازند.

علیرضا محبی زنگنه رییس هیات فوتبال استان نیز در این نشست با ابراز خرسندی از بازگشت راهیان به لیگ دسته اول باشگاه های کشور از آمادگی این هیات برای کمک به نماینده کرمانشاه خبر داد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار