مسوول سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: این جشنوازره ویژه گرامیداشت اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۵ محور، بخش آزاد و بخش ویژه برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۰۹۸۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۴ 09 January 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد علی نظری اظهار داشت: این جشنوازره ویژه گرامیداشت اولین سالگرد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ۱۵ محور، بخش آزاد و بخش ویژه برگزار خواهد شد.

وی جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، بصیرت و دشمن شناسی، خروج آمریکا از منطقه خون بهای حاج قاسم سلیمانی، موضوعات اجتماعی(طلاق. اعتیاد، فرزندآوری، خودکشی)، مسائل صنفی خبرنگاران و اصحاب رسانه، کرونا و کمک مومنانه، چهل سالگی دفاع مقدس و نقش مردم ایلام در جنگ، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه اقدام، امیدآفرینی و نشاط اجتماعی، روایت از اربعین در سال‌های گذشته، وقف و رسانه، آبخیزداری و توسعه فضای سبز و جنگل کاری و حفاظت از جنگل را ۱۵ محور اصلی این جشنواره عنوان کرد.

وی موضوع آزاد این جشنواره را یکی از ظرفیت‌های فراموش شده بومی استان و بخش ویژه برای زنده یاد پژمان مهدوی فر رییس شورای بسیج رسانه استان که آبان ماه امسال بر اثر کرونا درگذشت، اختصاص یافته است.

نظری قالب آثار جشنواره امسال را خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله و یادداشت، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی، فیلم کوتاه، عکس و پوستر عنوان‌کرد.

وی در خصوص شرایط آثار توضیح داد: آثار ارسالی خبرنگاران باید در بازه زمانی ۲۲ بهمن ماه سال ۹۸ تا ۲۰ دی ماه سال جاری در یکی از رسانه های دارای مجوز منتشر شده باشد.

به گفته وی، شرکت کنندگان می توانند آثار خود را در سایت جشنواره به آدرس www.abozarha.ir بارگذاری و یا به سازمان بسیج رسانه به آدرس ایلام چهار راه حضرت سیدالشهدا(ع) جنب بانک دی طبقه دوم تحویل دهند.

مسوول سازمان بسیج رسانه استان گفت: همه خبرنگاران آزاد و شاغل در تمام رسانه های استان دارای مجوز در سامانه جامع رسانه های کشورمی توانند در این جشنواره شرکت کنند.

وی یادآور شد: هر خبرنگار در سه قالب و ارسال یک اثر می تواند در جشنواره شرکت و اثرش باید باید در رسانه های مکتوب و الکترنیکی استان که دارای مجوز سامانه های جامع کشور بوده منتشر شده باشد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار