۳ شهید گمنام دفاع مقدس در زندان دیزل آباد کرمانشاه با حضور مسئولان استان و مددجویان تکریم و تشییع شدند.
کد خبر: ۹۳۰۷۷۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵ 09 January 2021

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه امروز صبح ۲۰ دی ۱۳۹۹،در زندان دیزل آباد کرمانشاه ۳ شهید گمنام با حضور مسئولین استان و مدیرکل زندان ها و مددجویان این زندان طی مراسمی تکریم و تشییع شدند.در این مراسم پوریانی مدیرکل زندان ها ضمن گرامیداشت شهدا هشت سال دفاع مقدس و یاد و خاطره شهید سپهبد قاسم سلیمانی و خوش آمدگویی به حضار در این مراسم،افزود: نبايد ياد شهداء به فراموشي سپرده شود چرا كه اين پيشرفت، آزادي و ولايت به آساني به دست ما نرسيده است. 

به گفته وي خلقت اين عالم توسط خداوند به گونه ايي است كه هر موجودي كه عمر او به پايان مي رسد مي ميرد تنها شهداء از اين قائده مستثنا هستند. 

پوریانی تصریح کرد:ایجاد فضای معنوی در زندان باعث می شود که رسالت اصلی سازمان زندانها، اصلاح و تربیت افراد به خطا رفته و کمک به بازسازگاری اجتماعی آنان می باشد،محقق شود.

در این مراسم یزدان ناصری از عوامل این مراسم مداح اهل بیت با گرامی داشت یاد شهدا و قدردانی از تلاش مددجویان برای برگزاری این مراسم،اظهار داشت:این شهدا حق بزرگي بر تك تك ما دارد چرا كه قدرت، عزت ، دين، آبرو، استقلال ، پيشرفت و اقتدار كشور مديون خون شهداء است.

ناصری افزود: همزمانی این مراسم با ایام فاطمیه و ایجاد فضای معنوی در زندان شده سبب آرامش روانی مددجویان می شود.

وی گفت: از روز دوشنبه به مدت پنج روز مراسم ایام فاطمیه در تمامی مراکز استان کرمانشاه برای مددجویان برگزار می شود.

در ادامه این مراسم سردار عظیمی فرمانده قرارگاه نجف اشرف با گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس،شهدای مدافع حرم و شهید سلیمانی و شهید فخری زاده و تسلیت ایام فاطمیه و قدردانی از دست اندکاران این برنامه اظهار داشت: توفیقی است امروز در تشیع پیکر این شهدای جاویدالاثر و در بین مددجویان هستم.

عظیمی تاکید کرد:این شهدا سند حقانیت انقلاب اسلامی و مظلومیت ملت قهرمان ما و رسوایی جنایتکاران مستکبر هستند،کسانی که سالیان سال منابع کشور مارا به قارت بردند،کسانی که خود وحشی بودند و از ملت ما حق توحش دریافت می کردند،همانطور که در چند روز گذشته شاهد بودیم حمله به مجلس آمریکا نمونه بارز وحشی گری آنهااست.که حضرت امام(ره) با درک از شرایط جتمعه و با تاسی از بزرگان دین و تکیه بر مکتب انسان ساز اسلام و پشتیبانی مردم طومار این سلطه گران را پیچیدند،در طول این چند سال بر علیه کشور ما توطئه کردند که نمونه بارز ان دفاع مقدس بودکه سند افتخار جمهوری اسلامی ایران است که با وجود همه کاستی ها و کمبود امکانات دفاعی،رزمندگان دفاع مقدس با تکیه بر معنویات، توکل بر خدا،با احساس وظیفه دینی و انقلابی حرکت کردند و توانستند در مقابل همه مستکبرین جهان ایستادگی کنند. در حال تکمیل......

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار