سیروس شهبازی در گفتگو با تابناک:
مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: درحال حاضر دراستان کرمانشاه ۲۹ شهر و ۱۵۴۰ روستا از نعمت گاز طبیعی برخوردارند.
کد خبر: ۹۳۰۵۵۱
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 08 January 2021

سیرئس شهیازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:جهت انجام کار‌های باقیمانده واتمام گازرسانی در استان نیاز به عزم ملی و همکاری کلیه دستگاه‌های اجرایی می‌باشد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های باقیمانده استان و همچنین واحد‌های صنعتی و تولیدی با استفاده از ظرفیت و توان مجمع نمایندگان استان در رفع موانع و مشکلات پیش رو با سرعت وجدیت افزونتری محقق شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه افزود: هم اکنون در شهرستان‌های اسلام آباد غرب و دالاهو تعداد ۳۰۴ روستا وجود دارد که ۲۷۱ روستای آن قابل گازرسانی و فقط ۲۲۲ روستابالای ۲۰ خانوار می‌باشند و اولویت اول شرکت ملی گازایران درحال حاضر گازرسانی به روستا‌های بالای ۲۰ خانوار است.

شهبازی تصریح کرد: تا کنون در حوزه مربوطه ۱۵۴ روستا گازدار و ۸۳ روستا دردست اجرا و همچنین ۲۶ روستا درست برآورد و پیمان سپاری است که با جدیت و تلاش مضاعف مجموعه شرکت گاز استان درحال پیگیری و انجام فرآیند مناقصه می‌باشند. همچنین سایر روستا‌های باقیمانده دردست مطالعه و طراحی قرارگرفته است.

وی گفت: بدون شک نسبت به پیگیری ویژه جهت پیمان‌هایی که هم اکنون درحال اجرا می‌باشند و نیز تلاش درراستای تسریع در پیمان سپاری روستا‌هایی که جدیداً مجوز پیمان سپاری آن‌ها از شرکت ملی گاز اخذ گردیده صورت خواهد گرفت و نسبت به مطالعه، امکان سنجی، نقشه برداری و طراحی سایر روستاه‌های کم خانوار و مناطق صعب العبور شهرستان‌های اسلام آباد غرب و دالاهو اقدام تا بعداز اخذ مجوزات لازم از شرکت ملی گاز پیمان سپاری و گازرسانی آن‌ها نیزصورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار