رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: آئین‌نامه‌ای در خصوص ساماندهی کولبران از مدت‌ها قبل توسط دولت ابلاغ شده بود که اخیراً در حال بازنگری و بررسی موانع و مشکلات دستورالعمل‌ها است.
کد خبر: ۹۳۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۵ 08 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، حجت الاسلام حسن درویشیان که به همراه رییس قوه قضائیه به کرمانشاه سفر کرده است، در حاشیه بازدید از مرز شوشمی شهرستان پاوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارش‌هایی در سال‌های اخیر برای بررسی موانع و مشکلات مرز شوشمی به سازمان بازرسی ارسال شده است و امروز در این بازدید برای بررسی دقیق این مشکلات حضور پیدا کردیم که قوه قضائیه می‌تواند به حل این مشکلات کمکی داشته باشد.

وی با اشاره به مشکلات پیش آمده در خصوص عدم ساماندهی کولبران در مرز شوشمی و شیخ صله، افزود: ساماندهی کولبری و تردد کامیون‌ها در مرز شوشمی شهرستان پاوه و شیخ صله شهرستان ثلاث باباجانی یکی از عمده‌ترین مشکلات موجود است که پس از بررسی موضوع، در مورد آن تصمیم گیری انجام خواهد گرفت.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه مشکل کولبری فقط مختص استان کرمانشاه نیست و در استان‌های کردستان و آذربایجان غربی نیز با این مشکل رو به رو هستیم، تصریح کرد: آئین‌نامه‌ای در خصوص ساماندهی کولبران از مدت‌ها قبل توسط دولت ابلاغ شده بود که اخیراً در حال بازنگری و بررسی موانع و مشکلات دستورالعمل‌ها است.

وی با اشاره به بازدید امروز از مرز شوشمی گفت: امروز به همراه معاون اقتصادی استاندار کرمانشاه بازدید میدانی انجام گرفت تا به همراه سایر اطلاعاتی که به بازرسی کل کشور رسیده با همکاری استانداری کرمانشاه برای مشکلات راه حلی پیدا کنیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار