رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برگزاری محفل ادبی شب شعر شهدا با حضور پیکر مطهر چند تن از شهدای گمنام خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 08 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،مهدی عبدالمالکی افزود: این محفل ادبی همزمان با ایام سوگواری فاطمیه و در راستای گرامی داشت یاد شهدای سرافراز، عصر امروز (۱۸ دی ماه) در محل اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس واقع در جنب بوستان شیرین برگزار می‌شود.

وی افزود: محفل ادبی شب شعر شهدا با حضور پیکر مطهر چند تن از شهدای گمنام، خانواده‌ های معظم شهدا، مدیران شهر و شاعران ادبی از ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۰ و با رعایت دستورالعمل‌ها و نکات بهداشتی برپا می شود.

معاون فرهنگی شهردار کرمانشاه با اشاره به اینکه زبان هنر بهترین وسیله بیان احساسات است، گفت: یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس که گنجینه‌های با ارزشی هستند باید با زبان هنر و شعر به نسل جوان و نوجوان منتقل شود.

عبدالمالکی با اشاره به اینکه در این محفل ادبی، شاعران جوان و برجسته کرمانشاهی به قرائت اشعار خود در وصف ویژگی‌های شهدای دفاع مقدس خواهند پرداخت، تصریح کرد: شهدا الگوی ما هستند و ما باید شهدا را الگوی رسیدن به اهداف و آرمان مقدس انقلاب قرار دهیم.

این برنامه با مشارکت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، معاونت فرهنگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس برگزار می شود.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار