مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه گفت: اجرای عملیات کاداستر اراضی ملی در استان کرمانشاه در سال جهش تولید ۴۵۰ برابر افزایش یافته است.
کد خبر: ۹۲۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۵ 06 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم،ماشاءالله کولانی ، اظهار داشت: اجرای طرح کاداستر اراضی جزو تکالیف قانونی و از اولویت‌های ما در مجموعه منابع طبیعی است که با اجرای آن نه تنها مالکیت‌های دولت بر عرصه‌های منابع طبیعی تثبیت شده و حقوق بیت‌المال حفظ می‌شود بلکه با توجهات بیشتر از تضیع حقوق مردم نیز جلوگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: اجرای طرح کاداستر اراضی از سال ۱۳۹۴ به ادارات منابع طبیعی استان‌ها ابلاغ شد که تا سال ۱۳۹۹ ما موفق شدیم آن را در سطح ۸۰۲ هزار و ۷۱۵ هکتار عملیاتی و اجرا کنیم.

کولانی افزود: سطحی بالغ بر ۷۰۹ هزار و ۴۲۰ هکتار آن که نشان از رشدی ۴۵۰ برابری دارد مربوط به سال ۹۹ و بیانگر تحقق پیام مقام معظم رهبری و نامگذاری سال با عنوان جهش تولید و دستیابی به اهداف ابلاغی در طرح ۹ در ۹۹ ریاست سازمان جنگل‌ها است که اعتبار ۱۶۰۰ میلیون ریالی از محل صندوق توسعه ملی و تلاش مضاعف کارشناسان نیز در آن نقش بسزایی داشته است.
مدیرکل منابع طبیعی استان کرمانشاه موانع اجرای طرح را در تعداد انگشت شماری از پلاک‌ها، اعتراض اشخاص به نقشه عنوان کرد که پس از نشست توجیه ومشکلات مرتفع شد.

وی گفت: این اداره کل آمادگی کامل برای اجرای طرح در سطوح بیشتری را دارد که این امر مستلزم اختصاص اعتبارات و داشتن زمان کافی برای اجرای طرح است که در آن دقت به جای سرعت مد نظر باشد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار