معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای طرح شهید سردار سلیمانی تاکنون بیش از ۳۶ هزار بازرسی از مکان‌ها و مراکز عمومی انجام شده است.
کد خبر: ۹۲۹۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۵۰ 06 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از تسنیم،ابراهیم شکیبا ، اظهار داشت: طرح نظارتی به منظور مدیریت و پیشگیری از کرونا از اول آذر و از استان کرمانشاه آغاز شده است.

وی عنوان کرد: این طرح با به کارگیری بیش از ۱۱۸ تیم نظارتی شامل نیرو‌های بسیج و داوطلبین جمعیت هلال احمر با نظارت بازرسین بهداشت محیط و حرفه‌ای، بازرسی‌ها از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی، اماکن عمومی و مراکز تجمع پذیری بالا تشدید شده است.

شکیبا گفت: در این راستا تاکنون بیش از ۳۶ هزار و ۷۰۸ بازرسی از مراکز و اماکن انجام، ۲۱۲۲ اخطار جهت واحد‌های متخلف صادر و از فعالیت ۵۶۸ واحد جلوگیری شد و تعطیل شدند و جهت اعمال قانون به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی افزود: نظارت‌ها به صورت مستمر ادامه دارد و از مردم استان درخواست می‌کنیم به منظور قطع زنجیره انتقال بیماری، ضمن استفاده از ماسک، فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

شکیبا عنوان کرد: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مورد عدم رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با سامانه بهداشت ۱۹۰ تماس بگیرند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار