علیرضا محبی‌زنگنه برای یک دوره چهار ساله دیگر بعنوان رییس هیات فوتبال کرمانشاه انتخاب شد.
کد خبر: ۹۲۹۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۱۵ 06 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،مجمع انتخابات ریاست هیات فوتبال استان کرمانشاه با حضور سرپرست فدراسیون، رئیس امور استانهای فدراسیون و مسئولین ورزش استان برگزارشد و علیرضا محبی زنگنه با کسب اکثریت آراء برای یک دوره چهار ساله دیگر ریاست هیات فوتبال استان را بدست گرفت.

به گزارش ایسنا، در این مجمع حسین بیگلری، فریبرز رحیمی، محمدمهدی قربانی، مرتضی کلهر، علیرضا محبی زنگنه و پرویز نیکروش شش کاندیدای احراز پست ریاست هیات فوتبال استان کرمانشاه بودند.

هرچند که برخلاف روال همه مجامع انتخاباتی دیگر طبق تصمیم فدراسیون فوتبال به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی، محدودیت زمان و تعداد بالای حاضرین در جلسه قرار بود که هیچکدام از کاندیداها به ارائه برنامه های خود نپردازند، اما اعتراض کاندیداها و پادرمیانی مدیرکل وررش و جوانان استان باعث شد تا سرپرست فدراسیون فوتبال موافقت خود را برای ارائه برنامه توسط کاندیداها اعلام کند.

در ادامه پس از اینکه حسین بیگلری، فریبرز رحیمی و محمد مهدی قربانی به تشریح برنامه خود پرداختند، نوبت به اعلام برنامه های مرتضی کلهر دیگر کاندیدای این مجمع رسید که ضمن انتقاد شدید از وضعیت کنونی فوتبال استان، به نفع فریبرز رحیمی از شرکت در انتخابات کناره گیری کرد.

با اتمام مدت زمان هفت دقیقه‌ای ارائه برنامه های علیرضا محبی زنگنه، در پایان نوبت به کاندیدای ششم یعنی پرویز نیکروش رسید که او هم با انتقاد از ضعف های هیات فوتبال استان، به نفع فریبرز رحیمی از انتخابات اعلام انصراف کرد.

در دقایق پایانی زمان اعلام برنامه های کاندیدها و پیش از شروع رای گیری، حسین بیگلری هم اعلام کرد که به نفع فریبرز رحیمی کناره گیری می کند.

با اعلام انصراف حسین بیگلری، مرتضی کلهر و پرویز نیکروش، فرآیند رای گیری برای انتخاب یکی از چهار کاندیدای باقی مانده انجام شد که در نهایت علیرضا محبی زنگنه با کسب 15 رای موافق از مجموع 27 رای ماخوذه، به عنوان رئیس هیات فوتبال استان انتخاب شد.

همچنین فریبرز رحیمی یازده رای و مهدی قربانی هم یک رای کسب کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار