نورالدین فرزادی پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپلذهاب گفت: شهید سلیمانی نمونه ای بی بدیل از روحیه ولایتمداری بود وهیچگاه در دام خط وخطوط سیاسی گرفتار نشد.
کد خبر: ۹۲۹۷۰۲
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۵ 05 January 2021

نورالدین فرزادی پور در در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: رهبر انقلاب با هدایت ورهبری هوشمندانه توان متفرق اما همسو را به قدرتی منطقه ای و فرا منطقه ای تبدیل نمودند به نحوی که در کمتر نقطه ای از جهان این جبهه خالی از حضور انسانهای فعال ومقاوم با این تفکر است که صرف نظر از جغرافیا ،زبان ، نژادو مذهب راه مقاومت را می پیماید.

وی خاطر نشان کرد: زنده نگهداشتن یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس ومدافعان حرم وشهدای سلامت وشهدای علمی وهسته ای علاوه بر حفظ روحیه قدر شناسی از ایثار گران موجب حفظ فرهنگ ایثار وشهادت واز خود گذشتگی میشود وتا باب شهادت باز است جامعه دیگران را بر خود مقدم می داند واگر در جامعه ای مصالح ملی وعمومی ارجح تر باشد ترقی وپیشرفت تضمین شده می باشد .

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد : نهادینه نمودن زندگی سردار سلیمانی موجب رونق یافتن روحیه ساده زیستی در سبک زندگی افراد جامعه وپرهیز از زندگی لاکچری و کم شدن فاصله های اجتماعی خصوصا فاصله زندگی مسئولین با مردم میشود ودر ایجاد انسجام ملی بسیار مثمر است.

فرزادی پور افزود : شهید سلیمانی نمونه ای بی بدیل از روحیه ولایتمداری بود وهیچگاه در دام خط وخطوط سیاسی گرفتار نشد ودر عین پایمردی در دفاع از حریم ولایت وارد دستجات سیاسی نشد ورنگ تعلقی به هیچ جناحی پیدا نکرد وبه همین دلیل در شهادتش ملت صرف نظر از رنگ وبوی سیاسی رستاخیزی بپا کردند و این خیزش اجتماعی پاداش اخلاص وصداقت واز خود گذشتگی مردی بود که در تاریخ جاودانه خواهد ماند.

 

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار