مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت: اگر مردم در مصرف برق و گاز صرفه‌جویی نکنند، احتمال بروز خاموشی در کرمانشاه هم دور از انتظار نیست.
کد خبر: ۹۲۹۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵ 04 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،امیدعلی مرآتی، با اشاره به افزایش مصرف گاز در کشور و به دنبال آن اعمال محدودیت در تامین گاز نیروگاه‌های تولید برق، اظهار کرد: این موضوع باعث شده در برخی استان‌های کشور مشکلاتی در زمینه تامین برق و به دنبال آن خاموشی رخ دهد.

وی ادامه داد: در استان کرمانشاه خوشبختانه تاکنون مشکلی در زمینه تامین و توزیع برق وجود نداشته و امیدواریم با همکاری مردم این روند ادامه داشته باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه احتمال بروز مشکل در روزهای سرد که مصرف گاز افزایش می‌یابد را بیشتر دانست و عنوان کرد: در روزهای سرد زمستان بیشتر به صرفه‌جویی هم در مصرف برق و هم گاز نیاز داریم.

مرآتی از تعیین سهمیه برق و گاز مشخص برای استان‌ها خبر داد که ملزم به رعایت آنها هستیم و تاکید کرد: اگر مردم فقط 10 درصد در مصرف برق و گاز صرفه‌جویی داشته باشند، فصل سرما را بدون مشکل پشت سر خواهیم گذاشت.

وی سپس به راهکارهایی که برای مدیریت مصرف برق در نظر گرفته شده اشاره کرد و ادامه داد: اگر مشترکین همکاری داشته باشند، طرح‌های تشویقی که برای تابستان برای مشترکین کم مصرف در نظر گرفته شده بود، در زمستان هم برقرار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه از ادارات هم خواست دمای سیستم گرمایشی خود را روی 18 تا 21 درجه سانیت‌گراد تنظیم کنند و یادآور شد: برنامه‌هایی برای تعدیل روشنایی معابر شهری و بزرگراه‌ها خصوصا بعد از ساعت 21 که منع تردد به دلیل شرایط بیماری کرونا داریم، در نظر گرفته شده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار