رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود گفت: صندوق خیریه هانا شهر نودشه با خرید ۱۲دستگاه تبلت، شادی و لبخند را به دانش‌آموزان نیازمند هدیه کرد.
کد خبر: ۹۲۹۱۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳ 03 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،نجیب ویسی ، اظهار داشت: با حمایت صندوق خیریه هانا شهر نودشه و به منظور توجه و ترویج علم و دانش در یک اقدام خیرخواهانه ۱۲ دستگاه تبلت را برای استفاده دانش‌آموزان نیازمند و بی‌بضاعت تهیه شده است.

وی هزینه خرید این ۱۲دستگاه تبلت را بیش از ۳۰۸ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: در تلاش هستیم با مشارکت و جذب کمک‌های سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها و خیرین بخشی از نیاز‌های دانش‌آموزان بی‌بضاعت را برآورده کنیم.

رئیس آموزش و پرورش منطقه نوسود این اقدام ارزشمند صندوق خیریه هانا نودشه ستودنی و ماندگار دانست و گفت: برای تعالی برنامه‌های آموزش و پرورش نیازمند مشارکت و همراهی و همت خیرین منطقه هستیم.

وی افزود: اکنون بیش از ۹۶درصد دانش‌آموزان منطقه نوسود به شبکه شاد دسترسی دارند و فعالیت‌های کلاسی و آموزشی خود را از این طریق پیگیری می‌کنند و براساس ارزیابی‌های صورت گرفته حدود ۷۰ نفر دانش‌آموزان منطقه‌ی نوسود از داشتن گوشی تلفن همراه و یا تبلت محروم هستند و فعالیت آموزشی آن‌ها از طریق معلم‌ها و رهبران آموزشی پیگیری می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار