ایرنا- فرماندار گیلانغرب گفت: ۴۱ هزار نفر از مردم این شهرستان با اجرای طرح شهید سلیمانی و همچنین از طریق سامانه ۴۰۳۰ از لحاظ ابتلا به ویروس کرونا غربالگری شدند.
کد خبر: ۹۲۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۲ 03 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،کوروش محمودیان افزود: هم اکنون وضعیت شهرستان گیلانغرب از نظر ابتلا به ویروس کرونا با توجه به اقدام های انجام شده و همکاری مردم و مشارکت فعالانه اصناف زرد است.

وی اظهار داشت: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در گیلانغرب یک هزار و ۷۶ تن به این ویروس مبتلا شده اندکه از این تعداد ۶۲ تن فوت کرده اند.

نماینده عالی دولت در گیلانغرب گفت: در ۲ هفته گذشته وضعیت شهرستان از لحاظ کرونا قابل قبول است و دارای ثبات نسبی است به طوری که روزانه ۲ تا سه نفر ابتلا داشته ایم و این در حالی است که تا پیش از این زمان در ۲ ماه گذشته شمار افراد مبتلا ۲۰ تا ۲۳ نفر بوده است.

محمودیان اضافه کرد: هم اکنون یک بیمار کووید۱۹ در بیمارستان الزهرا (س) این شهرستان بستری و تحت مراقبت است.

او گفت: امید است با تداوم طرح شهید سلیمانی بتوانیم متناسب با وضعیت شهرستان برای اجرای پروتکل ها نظارت و اهداف پیش بینی شده را محقق کنیم.

وی از مردم خواست تا با اجرای موازین بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی شاهد ریشه کنی کامل ویروس کرونا در شهرستان باشیم.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار