امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مجاهد راه خدا و سرباز اسلام بود که در خط مقدم مبارزه با دشمنان اسلام و بدخواهان انقلاب حضوری فعال داشت.
کد خبر: ۹۲۹۰۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۰ 03 January 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حجت الاسلام جواد فاطمی نسب ، افزود: دشمنان ما از قدرت دفاعی کشور و تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به خوبی آگاهند و می دانند که توان حمله نظامی به ما را ندارند.

وی اظهار داشت: همانطور که در جنگ نیابتی سوریه، دنیای استکبار مخالف ماندن بشار اسد رییس جمهوری سوریه در قدرت بود اما رهبر معظم انقلاب فرمودند بشار باید بماند، امروز همه مشاهده می کنند که آن ها حتی توان عوض کردن نظام سیاسی یک کشور را هم نداشتند و طرح خاورمیانه جدید آن ها با شکست مواجه شد.

او اضافه کرد: استکبار به دنبال تجزیه عراق و سوریه بود که نتوانست و جنگ یمن را راه انداخت که بازهم شکست خورد.

امام جمعه سرپل ذهاب تاکید کرد: دنیای استکبار اگر بخواهد بازهم جنگی در منطقه به راه بیاندازد باز هم پیروز آن جنگ جمهوری اسلامی ایران و محور مقاومت خواهد بود.

فاطمی نسب گفت: ۴۲ سال است که در حال مبارزه هستیم و در گام اول طاغوت را از کشور بیرون کرده و در گام دوم آمریکا را از کشور بیرون راندیم و در گام سوم آمریکا را از منطقه خارج خواهیم کرد.

او گفت: امروز آمریکا و حامیان آن ها بیش از هرزمان دیگری در دنیا منزوی شده اند و به فضل خدا تمدن نوین اسلامی مدنظر رهبری انقلاب را شکل خواهیم داد و در تمدن نوین اسلامی منطقه جایی برای آمریکا و اسراییل وجود ندارد.

وی ادامه داد: خون حاج قاسم سلیمانی قیامت می کند و باعث می شود که تمام نیروهای استکباری و تکفیری از منطقه خارج شوند.

او اظهار داشت: مردم بابصیرت و هوشیاری تمام، راه حاج قاسم و سایر شهدا را ادامه داده و دشمنان را که امروز به دنبال ایجاد تفرقه و ناامید کردن مردم از آینده نظام و انقلاب و ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت هستند، شکست می دهند.

جانشین سپاه ناحیه سرپل ذهاب نیز در این مراسم با تسلیت سالگرد شهادت شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی نمونه بارزی از سرباز ولایت بودن و شجاعت و بصیرت است که درمیدان مبارزه با تکفیری های داعشی قابل مشاهده است.

سرهنگ پاسدار کاکایی افزود: راه حاج قاسم امروز به یک مکتب تبدیل شده و رهروان بسیاری دارد که به زودی انتقام سخت خون حاج قاسم را خواهند گرفت.

وی تصریح کرد : امروز نیروهای مسلح کشور در اوج قدرت و آمادگی قراردارند و گوش به فرمان ولایت هستند تا آمریکای جنایتکار را به سزای عمل خود برسانند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰هزار تن جمعیت دارد.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار