کیومرث مظفری در گفتگو با تابناک:
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: جهت رفاه حال همشهریان سامانه ای به منظور ثبت درخواست بیمه سلامت به صورت غیرحضوری راه اندازی شده است.
کد خبر: ۹۲۸۸۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰ 02 January 2021

کیومرث مظفری در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه ضمن گرامی داشت یاد و خاطره سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت و تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: سازمان بیمه سلامت در راستای توسعه خدمات غیر حضوری و کاهش مراجعات بیمه شدگان به دفاتر پیشخوان و ادارات بیمه سلامت سامانه ای تحت عنوان خدمات رسانی به بیمه شدگان راه اندازی کرده است.

وی افزود: افرادی که فاقد هر گونه پوشش بیمه ای هستند ثبت نام و درخواست اولیه شان را به صورت غیرحضوری در این سامانه ثبت کنند و بعد در زمان اعلام شده جهت دریافت دفترچه خود به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند.

مدیرکل بیمه سلامت تصریح کرد: در خدمات بیمارستانی هم نیاز به ارائه دفترچه نیست و ثبت نام صورت گرفته در سامانه ذکر شده به منزله تحت پوشش بیمه بودن افراد است.

این مسئول گفت: سامانه غیرحضوری با آدرسhttps://eservices. ihio. gov. ir در خدمت همشهریان است که می توانند درخواست های خود را به صورت غیر حضوری ثبت کنند.

مظفری در پایان تاکید کرد: هم اکنون یک میلیون و صد هزار نفر از جمعیت استان را تحت پوشش بیمه داریم که ۸۵ درصد از این افراد اعم از ممدجویان کمیته امداد، بیمه شدگان بیمه همگانی رایگان، بیماران خاص افراد مجهول الهویه و زندانیان فاقد پوشش بیمه دارای دفترچه رایگان هستند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار