بهمن بوچانی در گفتگو با تابناک:
رئیس اداره بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب گفت:مراجعه کنندگان کمپ های ترک اعتیاد حدود ٢٩ روز قرنطینه و سم زدایی می شوند سپس توسط کارکنان این مراکز مورد مداوا قرار می گیرند.
کد خبر: ۹۲۸۶۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 01 January 2021

بهمن بوچانی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به زرد شدن وضعیت اغلب شهرستان های استان، بهزیستی سرپل ذهاب نیز کماکان به فعالیت ها و ارائه خدمت به مددجویان می پردازد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت ها در حال به روز رسانی و میل به سمت نوین تری است، خاطر نشان کرد: در سرپل ذهاب گرمخانه نداریم اما افراد بی خانمان توسط تیم مددکاران و فعالان این بخش جمع آوری و بر بهبودی و نشاط روح و روان این افراد کار می کنیم.

رئیس بهزیستی شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: دو کمپ ترک اعتیاد موجود به ارائه خدمات شبانه روزی به مردم می پردازند، مراجعین حدود ٢٩ روز در کمپ قرنطینه و سم زدایی می شوند و سپس توسط کارکنان این مراکز به نوعی معنوی درمانی می شوند.

این مسئول با بیان اینکه در طول ماه حدود ٢٠ تا ٢۵ نفر به این مراکز مراجعه می کنند، ابراز داشت: همزمان با شیوع ویروس کرونا، با توجه به لزوم انجام تست برای مراجعه کنندگان و منفی شدن پاسخ آن، مدتی فعالیت این مراکز محدود شد اما مجددا فعالیت ها و ارائه خدماتشان را از سر گرفتند.

بوچانی تاکید کرد: اجرای هرگونه فعالیت اجتماعی و ارائه خدمات از سوی بهزیستی با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام می گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار