حجت الاسلام محمد حسین اجرایی در گفتگو با تابناک:
امام جمعه هرسین گفت: دی ماه نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.
کد خبر: ۹۲۸۴۵۵
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰ 31 December 2020

حجت الاسلام محمد حسین اجرایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه  اظهار  کرد: بیش از 10سال از آن حادثه می گذرد و انصافاً ماندگار شد روز نهم دی به خاطر مجاهدت و حضور به موقعی که مردم داشتند و مقام معظم رهبری بسیار تجلیل کردند از آن حرکت عظیم مردم ما

وی افزود: فتنه بزرگی به وجود آمده بود و استکبار و قدرت های غربی و منافقین و سلطنت طلب ها از این فتنه دفاع کردند ولی نتیجه این شد که در مقابل همه این اتفاقی که دشمنان این نظام اسلامی ایجاد کرده بودند مردم ما در نهم دیماه چنان حرکت عظیمی انجام دادند که دنیا را به تعجب واداشت.

امام جمعه هرسین تصریح کرد: درسی که از حادثه نهم دی باید گرفت این است که وقتی خطری نظام اسلامی ما را تهدید کند همه باید به میدان بیایند.

وی ابراز کرد: روز نهم دی‌ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم‌الله شده و ماندگار شد و در این روز تاریخی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، حماسه‌ای دیگر آفرید و استکبار جهانی را مأیوس و ناامید ساخت و قلب امام زمان(عج) و نائب بر حقش حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای(دامت برکاته) را شاد ساخت.

حجت الاسلام اجرایی در پایان گفت: یکی از امتیازاتی که جمهوری اسلامی ایران دارد و در حادثه نهم دی سال 88هم کمک کار بود موضوع عاشورا بود که در دل مردم ما جای دارد و روی آن حساس هستند و این امتیازی است که تشیع دارد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار