مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه با اعلام کنترل مصرف گاز در ادارات دولتی توسط این شرکت، گفت: این شرکت براساس دستورالعمل شرکت ملی گاز ایران تنها در مدت سه ساعت گاز مصرفی ادارات استان را تامین می‌کند.
کد خبر: ۹۲۸۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۱ 31 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«سیروس شهبازی» افزود: باتوجه به برودت هوا و افزایش چشمگیر مصرف گاز در بخش خانگی و به منظور ارایه خدمات مستمر به مشترکان بخش خانگی و لزوم صرفه جویی حداکثری در بخش ادارات حسب دستور دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران تا اطلاع ثانوی گاز مصرفی همه ادارات استان فقط از ساعت هشت تا ۱۱ صبح به مدت سه ساعت تامین می‌گردد.

وی از ادارات و سازمان‌های دولتی به منظور همراهی با شرکت گاز استان برای تأمین گاز پایدار در بخش خانگی درخواست کرد تا نسبت به رعایت دستورالعمل مذکور اهتمام ویژه داشته و ضمن رعایت دمای رفاه ( ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) در سطح ادارات فقط در ساعات ذکر شده از گاز طبیعی جهت سیستم گرمایشی استفاده نمایند.

وی تاکید کرد: شرکت گاز استان با دریافت دستورالعمل مذکور از روز یکشنبه هفتم دی ماه ۹۹ خود را ملزم به رعایت آن کرده و سیستم گرمایشی اداره مرکزی گاز استان و تمامی نواحی تابعه رأس ساعت ۱۱ صبح قطع می شود.

شهبازی افزود: تیم‌های پایش دما به صورت مستمر از ادارات سطح استان بازدید به عمل می‌آورند و در صورت رعایت نکردن توسط ادارات نسبت به قطع گاز اقدام خواهد شد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان ساکن هستند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می کنند.

گازرسانی در استان کرمانشاه از سال ۱۳۷۲ با شروع عملیات اجرایی گازرسانی به شهرهای کنگاور و صحنه آغاز شد. در خلال سال‌های ۱۳۷۲ تا ۱۳۹۶ تعداد ۵۲۵ هزار و ۴۸۷ مشترک خانگی، تجاری و صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شدند.

از سال ۱۳۷۷ بنا برسیاست‌های کلی شرکت‌های بالادستی، فعالیت‌های گازرسانی این استان در قالب شرکت سهامی خاص با اساسنامه مستقل شد و از فروردین سال ۷۹ آغاز به کار کرد.

هم اکنون ۹۹درصد جمعیت شهری استان کرمانشاه با گازرسانی به ۲۹ شهر و بیش از ۶۰۶ هزار مشترک در بخش های مختلف مصرف کننده گاز طبیعی هستند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار