لیگ برتر فوتبال؛
تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران از ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه به مصاف یکدیگر رفتند.
کد خبر: ۹۲۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴ 30 December 2020

به گزارش تابناک سمنان  تیم‌های فوتبال گل‌گهر سیرجان و استقلال تهران از ساعت ۱۶ و ۲۰ دقیقه در قالب رقابت های لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب شاگردان محمود فکری :

رشید مظاهری، محمد دانشگر، عارف غلامی، محمد حسین مرادمند، احمد موسوی، مهدی مهدی‌پور، مسعود ریگی، وریا غفوری، آرش رضاوند، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

ترکیب شاگردان امیر قلعه نویی:

علیرضا حقیقی، علیرضا علیزاده، سیدعلیرضا ابراهیمی، مهران گلزاری، بهنام برزای، علی اصغر عاشوری، میلاد زکی پور، یونس شاکری، سعید صادقی، احمدرضا زنده روح و گادوین منشا.

دقایق حساس بازی:

دقیقه ۳: مهدی قایدی درون محوطه جریمه گل‌گهر صاحب توپ شد و بعد از جدا کردن خود از مدافع رو به رو به سمت دروازه شوت کرد که دیگر مدافع تیم گل‌گهر توپ را از مقابل دروازه دور کرد.

دقیقه ۵: علیرضا حقیقی مقابل دروازه خودش صاحب توپ شد و ارسلان مطهری روی او فشار آورد و توپ او را زد. داور با تاخیر و در شرایطی که به نظر می‌رسید از گوشی به او چیزی گفته شده است، برای تیم استقلال اعلام پنالتی کرد. این اتفاق با اعتراض بازیکنان گل‌گهر و امیر قلعه نویی همراه بود که در نهایتا فایده‌ای نداشت.

دقیقه ۸: وریا غفوری از روی نقطه پنالتی گل اول تیم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۹: امیر قلعه نویی سرمربی گل‌گهر به علت اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۴: بازیکنان استقلال از زمین خودشان شروع به پاسکاری کردند و توپ را با حرکات ترکیبی به وریا غفوری در سمت راست رساندند، در ادامه غفوری با یک پاس خوب توپ را درون محوطه جریمه تیم گل‌گهر به مهدی قایدی رساند و قایدی بعد از یک کنترل خوب توپ را به گوشه دروازه حقیقی فرستاد تا بازی ۲ بر صفر به نفع آبی پوشان پایتخت شود.

گل‌گهر سیرجان صفر - استقلال تهران ۲ / پایان نیمه اول

دقیقه ۱۷: ارسال احمد زنده روح درون محوطه جریمه استقلال پیش از آن که به علیرضا ابراهیمی برسد توسط رشید مظاهری دور شد.

دقیقه ۲۳: مهدی قایدی درون محوطه جریمه گل‌گهر صاحب توپ شد و از زاویه بسته اقدام به شوت زنی کرد که توپ با واکنش خوب حقیقی به کرنر رفت.

دقیقه ۲۷: بازیکنان استقلال بار دیگر با چند پاس ترکیبی و سریع وریا غفوری را صاحب توپ کردند و او خودش را به محوطه جریمه رساند و بعد با تکل علیرضا حقیقی سرنگون شد. با این که باز هم بازی ادامه داشت اما داور با تاخیر برای تیم استقلال اعلام پنالتی کرد. داور وسط در این صحنه به تصمیم داور پشت دروازه اعتماد کرد و دومین پنالتی برای تیم استقلال اعلام شد.

دقیقه ۳۰: وریا غفوری این پنالتی را از دست داد و توپش مستقیم به بیرون رفت.

دقیقه ۳۲: ارسال احمد زنده روح از میانه‌های زمین درون محوطه جریمه استقلال در شرایطی که مظاهری نیز از درون دروازه بیرون آمده بود به شکل خطرناکی توسط مدافعان استقلال دور شد.

دقیقه ۳۶: در شرایطی که بازیکنان گل‌گهر درون محوطه جریمه استقلال اعتقاد به پنالتی داشتند، بازیکنان استقلال ضد حمله‌ای را با رساندن توپ به قایدی آغاز کردند که توپ قایدی بعد از یک کورس بلند توسط زنده روح مهار شد.

دقیقه ۳۷: سعید صادقی درون محوطه جریمه استقلال در موقعیت خوبی صاحب توپ شد و شوت محکم او با واکنش خوب مظاهری به کرنر رفت.

دقیقه ۴۳: علیرضا ابراهیمی دفاع وسط گل‌گهر در شرایطی که تا پشت محوطه جریمه استقلال جلو آمده بود، به سمت دروازه شوت زد که توپش با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه۴۴: احمد زنده روح ارسالی را درون محوطه جریمه استقلال روی سر سعید صادقی انجام داد که ضربه سر او با برخورد به مدافعان استقلال به شکل خطرناکی به کرنر رفت.

تلاش بازیکنان گل‌گهر در دقایق پایانی نیمه اول برای جبران یکی از گل‌های خورده بی ثمر بود و نیمه اول با برتری ۲ گله استقلالی‌ها به پایان رسید.

دقیقه ۵۰: برزای از سمت راست نفوذ کرد و پاس به بیرون او به سعید صادقی رسید که شوت او به تیر افقی دروازه استقلال برخورد کرد و تبدیل به گل نشد.

دقیقه ۵۲: مهدی قایدی پشت محوطه جریمه گل‌گهر در موقعیت خوب اقدام به شوت زنی کرد که توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹: میلاد زکی پور ارسال خطرناکی روی دروازه استقلال انجام داد که توپ با ضربه نه چندان خوب یونس شاکری به بیرون رفت.

دقیقه ۶۰: سعید صادقی ارسالی را درون محوطه جریمه استقلال انجام داد که مظاهری در گرفتن توپ اشتباه کرد و توپ به شکل خطرناکی توسط قایدی دور شد.

دقیقه ۶۱: بازیکنان گل‌گهر توپ را با پرتاب اوت دستی به درون محوطه جریمه استقلال رساندند که توپ به شکل خطرناکی از مقابل دروازه عبور کرد و در ادامه منشا با یک پاس پشت پا توپ را به شاکری رساند که شوت او با واکنش خوب مظاهری دفع شد.

دقیقه ۶۵: گادوین منشا روی یک ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه استقلال شوت خوبی زد که توسط مظاهری مهار شد.

دقیقه ۶۶: غفوری از سمت راست محوطه جریمه گل‌گهر نفوذ کرد و پاس به بغلش به قایدی رسید، اما او نتوانست دروازه را باز کند و توپش به بالای دروازه رفت.

دقیقه ۷۳: ارسال برزای درون محوطه جریمه استقلال با ضربه سر منشا به یونس شاکری رسید که او نتوانست از این موقعیت به خوبی استفاده کند و روی مدافع استقلال مرتکب خطا شد.

دقیقه ۷۵: ارسال زکی پور با اشتباه مظاهری که از دروازه خارج شده بود همراه شد، اما مهاجمان گل‌گهر نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند.

دقیقه ۷۶: محسن کریمی بازیکن تازه وارد تیم گل‌گهر درون محوطه جریمه استقلال توسط مدافعان سرنگون شد و داور اعلام پنالتی کرد.

دقیقه ۷۸: احمدرضا زنده روح ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا اختلاف به یک گل کاهش پیدا کند.

دقیقه ۸۳: علیرضا حقیقی از زمین گل‌گهر توپ بلندی را به درون محوطه جریمه استقلال فرستاد که پاس منشا با ضربه سر به یونس شاکری رسید و باز هم این بازیکن قدر این موقعیت را ندانست و توپ را با ضربه سر به بیرون زد.

دقیقه ۸۵: گادوین منشا از پشت محوطه جریمه استقلال اقدام به شوت زنی کرد که توپ با اختلاف به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹: ارسال زکی پور درون محوطه جریمه استقلال با ضربه سر علیرضا ابراهیمی همراه بود، اما مظاهری توپ را مهار کرد.

دقیقه ۹۰: ضربه سر شاکری به شکل خطرناکی از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۵: منشا روی اشتباه مدافعان استقلال درون محوطه جریمه استقلال در موقعیت بسیار خوبی صاحب توپ شد که شوت او با واکنش بسیار خوب مظاهری به کرنر رفت.

در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک استقلال به پایان رسید.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: yjc

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار