شهادت حاج قاسم سلیمانی به دنیا نشان داد که آمریکا یه کشور تروریست هست/ تشکیل ۸۹۳ تیم در طرح غربالگری توسط پایگاه‌های بسیج شهرستان قرار دارد .
کد خبر: ۹۲۸۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ 30 December 2020

به گزارش تابناک مازندران،سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده سپاه در نشست بصیرتی اعضای بسیج رسانه شهرستان بابل اظهار داشت :تاکید حاج قاسم این بود که قدر مقام معظم رهبری را بدانیم.

تشکیل ۸۹۳ تیم در طرح غربالگری توسط پایگاه‌های بسیج بابل
 

 

یکی از ماه هایی که ویژگی های خاصی که داره دی ما هست، از اون کشف حجاب گرفته، عملیات کربلای ۴، قیام خونین مردم قم تا شهادت حاج قاسم سلیمانی و ....

وی افزود:مقام معظم رهبری می‌فرماید شهادت حاج قاسم شهادت قهرمان امت اسلامی بود، در سن ۶۳ سالگی مثل جوان می‌دوید.
دشمنان کشور ما ۸ ماه به بهانه تقلب در انتخابات آشوب کردند پس از این با بصیرت مردم و هدایت مقام معظم رهبری با به صحنه آمدن مردم این بصاط فتنه برچیده شد.

فرمانده سپاه شهرستان بابل خاطرنشان کرد:شهادت حاج قاسم سلیمانی به دنیا نشان داد که آمریکا یک کشور تروریست هست.
در آخرین کینه توزی دشمنان این نظام، میشود به ترور دانشمند هسته‌ای شهید فخری‌زاده اشاره کرد که البته این آخرین ترور دانشمندان نبوده و نیست. این ترورها ما را قوی‌تر میکند.

وی ادامه داد:حاج قاسم هدفش خدمت بود دنیا براش اهمیتی نداشت.
با تمام وجود برای خانواده‌های شهدا وقت میزاشت و صحبت میکرد.

سرهنگ رمضانی تصریح کرد:سه ماه قبل شهادت حاج قاسم فرماندهان در تهران دیداری داشتیم، سخنانش نظامی نبود ولی خیلی آگاهانه صحبت میکرد و تاکید میکرد ببینید ولایت از شما چی میخواد. یک جمله‌ای را تاکید نمود که سپاه خیلی مقدسه، سپاه عمل بزرگی انجام نمیده، سپاه عملش مقدسه، چون عملش مقدسه کارش ماندگاره.

وی گفت:سپاه شهرستان بابل در ویروس کرونا بیش از ۴۸ هزار بسته حمایتی و معیشتی توزیع کرد نذر اهدا خون، نانوایی صلواتی و ..... داشتیم که هنوز هم ادامه دارد.
در بحث طرح شهید سلیمانی، سه تیم را برنامه ریزی کردیم. ۴۵۲ پایگاه بسیج این شهرستان، پایگاه سلامت شدند.

وی ادامه داد:۸۹۳ تیم تشکیل شد برای غربالگری که متشکل از تیم رصد، تیم مراقبتی و تیم‌های حمایتی و تیم نظارتی هست.
۱۸۵۰ نیروی بسیجی را در این طرح بکارگیری کردیم که در سطح روستا با خانه بهداشت و در شهرستان با مراکز بهداشت همکاری میکنند.

وی افزود:امسال ۶۵ خانه محروم ساخته شد و تحویل دادیم و امسال هم ۱۲۰ خانه محروم را بر عهده گرفتیم.

وی درپایان گفت:بمناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی روز شنبه ۱۳ دی در حسینیه سپاه مراسمی داریم که پخش زنده از شبکه مازندران هست وبرپایی موکب‌های بهداشتی توسط حوزه های شهری در سالروز شهادت سردار سلیمانی را داریم.

گزارش: روح‌الله رفیعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار