غلام احمدی‌پناه، رئیس هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان:
تابناک -رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان از برگزاری مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌ طائب خبر داد.
کد خبر: ۹۲۸۲۵۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۹ 30 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک،غلام احمدی‌پناه، رئیس هیئت رزمندگان اسلام استان هرمزگان، عنوان کرد: مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ۱۲ دی‌ماه ساعت ۱۹ در مهدیه هیئت رزمندگان اسلام بندرعباس با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی در فضای باز مهدیه، برگزار می‌شود.

مراسم گرامیداشت شهید سلیمانی در هرمزگان برگزار می شود

وی گفت: سخنران این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی طائب، فرمانده قرارگاه راهبردی عمار، با مداحی سید مصطفی میرداماد است. در مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده دو تن از شهدای مدافع حرم استان، «شهید سالاری» و «شهید تختی نژاد» تقدیر به عمل می‌آید.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان افزود: هدف از برگزاری این مراسم، گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی است. از آنجا که نیروهای رزمنده و بسیجی هرمزگان در ۸ سال دفاع مقدس در لشکر ۴۱ ثارالله با فرماندهی حاج قاسم عازم جبهه‌های حق علیه باطل می‌شدند، رزمندگان و مردم این استان علقه دیرینه‌ای به آن شهید والامقام دارند.

وی در پایان افزود :کوچک‌ترین کاری که می‌توانیم برای ایشان انجام دهیم زنده نگاه داشتن یاد و خاطره ایشان و تبیین مکتب حاج قاسم برای نسل جدید و آیندگان است. تا زمانی که یاد و مکتب حاج قاسم زنده است راه ایشان و تفکر مقاومت و نهضت عظیم مبارزه با استکبار ادامه دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار