فرمانده سپاه البرز:
سردار سید یوسف مولایی با تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار کرد: حضرت فاطمه (س) با بصیرت‌ترین فرد بود و به حق امام علی (ع) واقف بود.
کد خبر: ۹۲۸۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱ 30 December 2020

دشمن در فتنه ۸۸ وحدت کشور را نشانه گرفت

به گزارش «تابناک البرز» فرمانده سپاه امام حسن (ع) البرز اظهار کرد: نمی‌توان گفت که باید چه زمانی به بصیرت پرداخته شود، چراکه داشتن بصیرت محدود به زمان نیست و زندگی و انتخابات ما با بصیرت عجین شده است.

فرمانده سپاه امام حسن (ع) البرز با تأکید بر شعار این دهه با عنوان دهه بصیرت و میثاق با ولایت بیان کرد: در مواجه با مسائل سیاسی مهم‌ترین موضوع داشتن بصیرت است و در هر لحظه ممکن است خطا رخ دهد.

وی افزود: به همین دلیل تنها بصیرت است که ما را از خطرها مصون می‌دارد، بنابراین باید به این موضوع مستمراً اهمیت داده شود و ۹ دی ماه یکی از دوره‌های مهم برای مردم در بصیرت دینی و انقلابی است.
بصیرت در تمام حوادث انقلاب ۴۲ ساله ایران نقش مهمی داشته است
سردار مولایی تصریح کرد: بصیرت در تمام حوادث انقلاب ۴۲ ساله ایران نقش مهمی داشته و تنها با بصیرت مقام معظم رهبری بود که ما توانستیم از طوفان فتنه و بلایا گذر کنیم.

وی با اشاره به اینکه فهم درست از صحنه‌های سیاسی چراغ راه ماست، خاطرنشان کرد: در دوران تاریخ اتفاقات گوناگونی افتاده و بصیرت راه دور کردن خطرهاست و اگر به آن توجه نشود اثرات زیان باری به بار می‌آورد.

فرمانده سپاه امام حسن (ع) البرز در خصوص فتنه ۸۸ گفت: داشتن بصیرت باید در طول تاریخ به ما یادآوری شود و تنها مختص به ۹ دی نیست، چراکه مهم‌ترین علت ایجاد فتنه بی‌بصیرتی است.
وی اظهار کرد: در فتنه ۸۸ دشمن پشت سر این موضوع بود و هیچ انتخاباتی به اندازه ۸۸ مهم نبود، چراکه دشمن قبل از اینکه انتخابات آغاز شود محیط امنیتی کشور را قرمز کرد و وحدت مردم را نشانه گرفت.
سردار مولایی در خصوص علت سبز نامیده شدن فتنه گفت: ۴ سال قبل از فتنه ۸۸ در کتابی به نام حمله سری آمریکا به ایران راه‌های ایجاد فتنه آمده بود و پیش‌بینی شد که این فتنه به علت حمایت رسانه‌ای، تخریب حزب مقابل، اعلام پیروزی قبل از رأی‌گیری و اعلام ادعای تقلب به رنگ سبز است و در نهایت این فتنه ریشه عمیق در بین دشمنان خارجی ما دارد.
در جایی که سیاسیون مسیر را گم می‌کنند مردم بصیرت دارند
وی با بیان اینکه در جایی که سیاسیون مسیر را گم می‌کنند مردم بصیرت دارند، تصریح کرد: فرقی نمی‌کند گمراهی برای چه کسی بوده و تنها لازمه آن فهم این است مسیری که می‌رویم درست بوده یا نه و مهم‌ترین و عنصر اساسی آن پشت سر رهبری قرار گرفتن است.

وی بصیرت را نیاز همه‌جانبه و همیشگی کشور خواند و متذکر شد: دشمن هم‌اکنون هم در شرایط کرونا به دنبال ایجاد فتنه است تا وحدت جامعه را به هم بریزد و ما باید در این شرایط که واکسن کرونا ساخته شده هم با بصیرت و گوش به فرمان رهبری پیش برویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار