مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: بعضی افراد یا به دلیل نا آگاهی و یا از سر نپذیرفتن،می گویند بعد از ۴۲ رفراندم در کشور برگزار شود.
کد خبر: ۹۲۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ 30 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازمهر،حجت الاسلام شمس‌الله جلیلیان در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی با قدردانی از امت ولایت مدار ایران اسلامی، اظهار کرد: امروز در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور، مناسبت ۹ دی و دهه اول ایام فاطمیه قرار داریم.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) الگوی بشریت و عالم هستی است، افزود: در زمان رژیم گذشته از برکات فرهنگ و ایام فاطمیه و بحث مهدویت محروم بودیم که محور اساسی بنیان خانواده و جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به حماسه ۹ دی، بیان کرد: اگر همه مطیع ولایت فقیه بودیم فتنه سال ۸۸ پیش نمی‌آمد که در پی آن ضررهایی به کشور وارد شد.

جلیلیان با بیان اینکه خون شهدای انقلاب اسلامی نزد ما امانت است، تصریح کرد: اگر نگاه مسئولان کشور امانت داری باشد و مسئولیت را امانت بدانند، عملکردها متفاوت از آنچه دیدیم، می‌شد.

وی با بیان اینکه حماسه ۹ دی تجدید میثاق با ولایت بود، گفت: در وصیت نامه سردار دل‌ها برجسته‌ترین نکته اهمیت و اطاعت از ولایت است که این شهید بزرگوار در ادامه وصیت خود از موضع یک سرباز به مراجع و علمای بزرگوار می‌گوید من می‌دیدم که برخی خناسان سعی داشتند و دارند که مراجع و علمای مؤثر در جامعه را با سخنان خود و حالت حق به جانب به سکوت و ملاحظه بکشند.

جلیلیان ادامه داد: سردار سلیمانی با دقت علما را مورد خطاب قرار می‌دهد که دشمنان از آنها سو استفاده نکنند و آنها را در برابر ولایت قرار ندهد چرا که اگر خیمه ولایت آسیب ببیند، بیت الله الحرام آسیب می بیند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی طرفدار هیچ جناح سیاسی نبود، افزود: این شهید بزرگوار معتقد بود که جناح‌های سیاسی باید چهار اصل؛ ولایت فقیه، نظام جمهوری اسلامی، حمایت از مردم و مقابله با دشمن را رعایت کنند و در روز حادثه همه جناح‌ها باید به خیمه ولایت پناه ببرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در راه دفاع از ولایت تنها شعار کافی نیست و باید در این راه هزینه هم کرد، گفت: شهید سلیمانی خود را سرباز کوچک ولایت و خدمتگزار مردم می‌دانست و حضور جمعیت ۵۰ میلیون نفری مردم عزادار در مراسم شهادت این شهید بزرگوار آن را ثابت کرد.

جلیلیان با اشاره فتنه سال ۸۸، گفت: فتنه گران تقلب در انتخابات ریاست جمهوری را بهانه برنامه براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی کردند.

وی تاکید کرد: در این فتنه نباید اقدامات آمریکا، اسرائیل، سران عرب، منافقین و حتی عملکرد و سکوت خواصی در داخل کشور را فراموش کنیم که چه هزینه‌ها و اقداماتی انجام دادند.

وی با بیان اینکه این فتنه یک درس بزرگی بود، گفت: مردم و کشور ما هزینه‌های سیاسی زیادی برای آن پرداخت اما ۲ اصل مهم برخورد صبورانه و شجاعانه مقام معظم رهبری با سران فتنه و روشن گری و مدیریت ایشان برای توسل به مجرای قانون باعث آفرینش حماسه ۹ دی شد.

جلیلیان اظهار کرد: زمانی که مردم دیدند دشمن به دنبال براندازی نظام، توهین به مقدسات و نقاط عزت ملت و مبارزه با اعتقادات راسخ ملت است، خودجوش در مقابل این فتنه گران ایستادند و به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه ۹ دی روز میثاق امت با ولایت، روز نماد عزت، استقلال و بصیرت و روز اعلام مشروعیت سیاسی بود، گفت: امروز بعضی افراد یا به دلیل نا آگاهی و یا از سر نپذیرفتن، بیان می‌کنند که بعد از ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی رفراندم در جامعه برگزار شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه این افراد تمام فکرشان مذاکره با کشورهای غربی است، افزود: این افراد حضور ۵۰ میلیونی مردم در تشیع جنازه سردار دل‌ها و خواست مردم برای گرفتن انتقام سخت و حضور خود جوش مردم در حماسه ۹ دی را نمی‌بینند که هر کدام به معنای یک همه پرسی و انتخاب نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: حضور هر ساله مردم در صحنه‌ها و حماسه‌های مختلف باوجود مشکلات معیشتی نشان از برگزاری همه پرسی است، هر چند که دلیل ۷۰ درصد از این مشکلات معیشتی داخلی و ضعف مدیریت است.

جلیلیان با تاکید بر اینکه مردم تا آخر در کنار ولایت ایستاده‌اند، بیان کرد: مردم در هر شرایط و زمانی که لازم بود با آگاهی و بصیرت در صحنه‌ها حضور یافتند و کشور را نجات دادند.

وی خطاب به مسئولان گفت: آمریکا منافع نامشروع خود را در بی ثباتی کشورها و منطقه می بیند، لذا مذاکره با آمریکا یک اشتباه استراتژیک است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار