امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: شهید سلیمانی نمونه بارزی از بصیرت و ولایتمداری بود که سال‌ها تلاش و مجاهدت کرد و در این راه به شهادت رسید که بهترین پاداش الهی برای مجاهدت‌های ایشان بود.
کد خبر: ۹۲۸۱۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹ 30 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،حجت الاسلام جواد فاطمی نسب با تسلیت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: شهیدان پرورش یافتگان مکتب عاشورایی اباعبدالله الحسین (ع) هستند.
وی اظهارداشت: امام راحل ما جوانان بسیاری را تربیت کرده که پرورش یافتگان مکتب امام (ره) رویدادهای بزرگی همچون انقلاب اسلامی، تسخیرلانه جاسوسی و هشت سال دفاع مقدس را رقم زدند.
امام جمعه سرپل ذهاب گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از جوانان انقلابی مکتب حسینی و تربیت یافته پیر فرزانه انقلاب است که در دوران جنگ تحمیلی به تکامل رسید و توانست با وحدتی که در جبهه مقاومت به وجود آورد ریشه تروریست های تکفیری داعش در منطقه را بخشکاند.
فاطمی نسب اضافه کرد: سردار شهید سلیمانی ذوب در ولایت بود و یکی از نمونه های بارز بصیرت و ولایتمداری بود که گوش به فرمان ولایت و در راه خدا و قرآن تلاش و مجاهدت های خستگی ناپذیری داشت و در این راه به مقام رفیع شهادت نایل آمد که بهترین پاداش برای مجاهدت های ایشان بود.

به گزارش ایرنا، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان الحشد الشعبی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی ۹۸ در مسیر فرودگاه بغداد در اقدام تروریستی کاخ سفید و به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با شلیک از پهپادهای ارتش این کشور، به شهادت رسیدند.

در پیامد این اقدام تروریستی کاخ سفید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه چندین فروند موشک بالستیک را به سمت پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در استان «الانبار» عراق شلیک کرد.

در پی این موشک باران، پنتاگون در چندین مرحله و به صورت تدریجی اعلام کرد که تعداد ۱۱۰ نفر از نیروهای آمریکایی حاضر در پایگاه عین الاسد دچار آسیب مغزی شده و تحت درمان قرار گرفته‌اند.

این جنایت پلید آمریکا علیه فرماندهان شهید سلیمانی و المهندس باعث شد که نمایندگان منتخب مردم عراق در پارلمان این کشور مصوبه اخراج نیروهای بیگانه از کشورشان را تصویب کنند تا مرحله دیگری از مبارزه مردم عراق علیه اشغالگری آمریکا آغاز شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار