سردار رعیتی فرد رییس سازمان بسیج کارگری کشور، دانش فنی جوانان ایرانی را عاملی برای به زانو درآمدن دشمن دانست.
کد خبر: ۹۲۸۱۵۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳ 30 December 2020

تابناک خوزستان: 
به گزارش خبرنگار روابط‌ عمومی،‌ صبح ۸ دی ماه ۱۳۹۹ سردار علی‌ حسین رعیتی‌ فرد رییس سازمان بسیج کارگری کشور،‌ ابراهیم احمدی فر مسئول بسیج کارگری سپاه حضرت ولی عصر (عج) استان خوزستان به همراه جمعی از مسئولان بسیج کارگری کشور از حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی فولاد خوزستان بازدید کردند.
سردار رعیتی‌فرد با اشاره به اهمیت تولید مستمر در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی اظهار داشت: بسیج و بسیجی همیشه در میدان است، دیروز در میدان جبهه و جنگ و امروز در میدان جنگ اقتصادی، بسیج در کنار تولید است. رسالت بسیج کمک به تولید است. فعالیت های حوزه شهید بقایی الگوی مناسبی برای دیگر بخش‌های بسیج استان خوزستان و‌ کشور است. باید امید به آینده،‌ تلاش مضاعف و نشاط را به جامعه تزریق کنیم.
رییس سازمان بسیج کارگری احساس ناامنی از ناامنی به مراتب مخرب‌ تر خواند و افزود: دشمن به دنبال ناامن جلوه دادن کشور است. در این راه از هر ابزاری استفاده می کند، در استان‌های مرزی این فعالیت‌ها، به شکل گسترده‌تری انجام می‌شود. بسیج در کنار مدیران مجموعه باید حِس امنیت و پایداری را در قشر کارگر تزریق کند. خوزستان سرزمین نام‌ها و یادهاست، جایی که در زمان هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان اسلام رشادت‌ها از خود نشان دادند. هیچگاه اجازه نمی‌دهیم، دشمن احساس ناامنی را در این منطقه پیاده کند.
سردار رعیتی در بخش دیگری از سخنان خود،‌ اشاره‌ای به راه‌ اندازی طرح شیفت ایثار در شرکت‌های تولیدی داشت و در ادامه گفت: از خودگذشتگی و تقویت روحیه ایثارگری به رونق و پایداری تولید کمک شایانی می‌کند. وجود احساس تعلق خاطر در میان کارگران،‌ باعث افزایش بهره‌وری می‌شود. برای مثال برای جلوگیری از ضایعات و افزایش کارآیی، به کارگران پیشنهاد دهیم، به صورت داوطلبانه‌ بدون‌ دریافت مزد کار کنند. این طرح در چند شرکت تولیدی در تهران اجرا شد. پیش‌بینی بازدهی طرح، یکصد هزار نفر ساعت بود،‌ اما در عین‌ناباوری،‌ این‌ عدد به ۲۱۰ هزار نفر‌ ساعت رسید. آن‌ هم نه فقط با مشارکت بسیجیان، بلکه از هر قشری پای کار آمد.
رییس سازمان بسیج کارگری کشور در پایان اظهار داشت: کارگر همیشه مطالبه گر نیست. اگر احساس کند محل کارش برایش امن است کار مخلصانه انجام می‌دهد. این حرکت باید دو سویه باشد و هم کارگر و هم کارفرما را در نظر داشته باشد. همدلی و هم‌افزایی میان شرکت‌های تولیدی مانند فولاد خوزستان و اکسین، شرایط تحریم را به فرصت تبدیل می‌کند. با وجود کارگران تلاشگر و مدیران انقلابی، خط تولید این دو مجموعه عظیم فولادی به طور مستمر در حال تولید است. کارگران امروز، رزمندگان دفاع مقدس هستند. در هشت سال دفاع مقدس،‌ به دشمن اجازه اشغال یک‌ وجب از خاک میهن اسلامی را ندادند، امروز هم با تولید مستمر مانع توقف چرخ تولید هستند. در این مسیر بسیج یاری‌گر مدیران مجموعه‌های تولیدی است و همه‌‌ی ظرفیت‌ها را برای رفع موانع تولید به کار می‌گیرد. دانش فنی جوانان ایرانی دشمن را به زانو درآورده است و تحریم‌های همه‌جانبه‌ی دشمنان را بی‌اثر کرده است.
پیش از سخنان سردار رعیتی‌فرد، حمیدرضا توکلی زاده فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بقایی در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای حوزه برگزار شد،‌ فعالیت‌های مختلف حوزه در بخش‌های مختلف: فرهنگی،‌ آموزشی، دفاعی و امنیتی را تشریح کرد.
ادامه بازدید رییس سازمان بسیج کارگری کشور با ادای احترام به مقام شهدای گمنام، همراه بود و پایان بخش این برنامه، بازدید از خط تولید شرکت فولاد اکسین بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار