فردین ياوري در گفتگو با تابناک:
رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: امتحانات پایان ترم دانش آموزان از ۶ دی ماه آغاز و تا ٨ بهمن ادامه دارد.
کد خبر: ۹۲۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰ 28 December 2020

فردین ياوري در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: امتحانات نهایی برای دانش آموزان مدارس بزرگسالان، جاماندگان سال گذشته و داوطلبان آزاد به صورت حضوری برگزار شده است.

وی افزود: در دوره ابتدایی امتحان در کلیه پایه‌ها به صورت توصیفی و کیفی است، در این دوره در صورت نیاز برای آموزش و توضیحات بیشتر، معلمان می‌توانند به صورت گروه‌های سه نفره برای دانش آموزانی که پیشرفت کمتری دارند، کلاس حضوری برگزار کنند.

رییس اداره سنجش و پایش کیفیت آموزشی اداره کل آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: در دوره‌های متوسطه اول و دوم برای دانش آموزان مدارس روزانه، امتحانات به شکل غیر حضوری و زیر نظر شورای مدرسه برگزار می‌شود.

این مسئول یادآور شد: شورای مدرسه در مورد نحوه برگزاری غیر حضوری امتحانات تصمیم گیری می‌کند و نمرات در اختیار معلم و زیر نظر مدیر مدرسه است.

وی بیان داشت: برای دانش آموزانی که به شبکه شاد دسترسی ندارند شورای مدرسه روش برگزاری آزمون را تعیین می کند که سوالات چهار گزینه‌ای و پاسخِ کوتاه از روش‌های برگزاری این امتحانات است.

یاوری با بیان اینکه برای دانش آموزان فنی و حرفه‌ای، آزمون‌های عملی با نظر شورای مدرسه به صورت حضوری و با رعایت تمام دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، تصریح کرد: در استان کرمانشاه ۳۴۲ هزار دانش آموز مدارس روزانه، بزرگسال، راه دور، ایثارگران و داوطلبان آزاد در آزمون‌های پایان ترم دی ماه شرکت کرده اند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار