فرماندار گیلانغرب گفت: ۴۰ روستای این شهرستان در۲ بخش مرکزی و گواور با ۴۵ میلیارد تومان اعتبار از نعمت گاز برخوردار شدند.
کد خبر: ۹۲۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴ 26 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،کوروش محمودیان افزود: با احتساب این تعداد روستا، هم اکنون ۱۲۲ روستای شهرستان گیلانغرب با ۸۰ میلیارد تومان گاز رسانی شده اند.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد روستاهای گیلانغرب از نعمت گاز برخوردارند، گفت: گیلانغرب به عنوان یکی از ۲ شهرستان پیشرو در زمینه اجرای پروژه های گازرسانی در سطح استان کرمانشاه است که در این خصوص تا پایان امسال از میانگین کشوری پیشی می گیرد.

فرماندار گیلانغرب گفت: هم اکنون گازرسانی به یک روستای باقی مانده علیرضاوندی در بخش گواور در حال اجرا است و اشتراک پذیری ۱۰ روستا در دهستان ویژنان شروع شده و تزریق گاز انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: کار گازرسانی به روستاهای دهستان دیره نیز از پیشرفت خوبی برخوردار است و ۹۰ درصد کار نصب ایستگاه شیشه راه انجام شده که تعداد ۱۰ روستای دهستان دیره تا پیش از پایان امسال گازدار می شوند.

محمودیان گفت: با توجه به پیگیری های به عمل آمده پکیج روستاهای باقی مانده در دهستان های چله و ویژنان در بخش مرکزی در حال طراحی و اقدام است که امیدواریم تا پایان امسال بخش اعظم آن ها محقق شود.

اکنون ۱۲ هزار و ۷۳۸ مشترک شهری و روستایی شهرستان گیلانغرب از نعمت گاز برخوردار هستند.

شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار تن جمعیت و ۲۰۷ روستا دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار