مسوول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری گفت: مقام معظم رهبری از اقدامات صورت گرفته پلیس که همگی در راستای امنیت‌بخشی و خدمت به مردم صورت می‌گیرد رضایت دارند.
کد خبر: ۹۲۴۸۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲ 17 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، آیت الله «محمود محمدی عراقی» در دیدار با فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اظهار داشت: در دیدارهای اخیر فرماندهان و مسوولان ناجا با رهبر معظم انقلاب، ایشان بر پلیس در تراز انقلاب اسلامی همواره تاکید داشته اند.

وی تصریح کرد: به دنبال تاکیدات مقام معظم رهبری، کلیه فرماندهان ناجا اقدامات عملی خود را برای تحقق این مطالبه آغاز کرده و خوشبختانه پس از مدت زمان کوتاهی موفق شدند آن را عملیاتی کنند.

مسوول دفتر رهبر معظم انقلاب در قم یادآور شد: امروز نیروی انتظامی جمهوری اسلامی پرصلابت تر از هر زمان دیگری برای تحقق ارزش های اسلامی و آرمان های والای انقلاب تلاش می کند و در خط مقدم نبرد با ددمنشان قرار دارد.

آیت الله محمدی عراقی خاطرنشان کرد: فرماندهان ناجا جزو مخلص ترین و زحمتکش ترین فرماندهان نیروهای مسلح هستند که همچون سربازی فداکار از امنیت جامعه دفاع و مانند سدی محکم و استوار مقابل دشمنان ایستاده اند.

وی یادآور شد: کار پلیس و تلاش کارکنان آن برای امنیت آفرینی جهاد در راه خداست و مجموعه اقدامات صورت گرفته مورد تایید رهبر معظم انقلاب به عنوان نایب امام زمان (عج) قرار دارد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری، همچنین از تلاش پلیس این استان در راستای برقراری نظم و امنیت قدردانی کرد و گفت: در هفته گذشته شاهد درخشش کارکنان پلیس آگاهی بودیم که قدرتمندانه عاملان زورگیری خشن از بانوی کرمانشاهی را دستگیر کردند.

آیت الله عراقی تصریح کرد: دستگیری این مجرمان آن هم صدها کیلومتر دورتر از کرمانشاه به خوبی اشراف اطلاعاتی پلیس کرمانشاه را ثابت کرد و امیدوارم درس عبرتی باشد برای دیگر مجرمانی که قصد انجام چنین کارهایی را دارند.

وی در پایان با ابراز رضایت از عملکرد پلیس کرمانشاه، از تلاش های سردار جاویدان فرمانده و دیگر کارکنان انتظامی استان قدردانی کرد.

امنیت مردم خط قرمز پلیس است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه نیز در این دیدار، امنیت مردم را خط قرمز پلیس عنوان کرد و گفت: هرکسی بخواهد از این خط قرمز عبور کند با پاسخی سخت و قاطعانه مواجه می شود.

سردار علی اکبر جاویدان با بیان اینکه کرمانشاه جای اشرار و مجرمان نیست، گفت: امروز خوشبختانه با تعامل مناسبی که میان پلیس و دستگاه قضایی وجود دارد، مخلان نظم و امنیت عمومی در سریعترین زمان ممکن دستگیر و به سزای عمل خود می رسند.

وی در پایان از پیام های محبت آمیز مردم و مسوولان در دستگیری سریع زورگیران خشن قدردانی و آن ها را موجب دلگرمی مجموعه کارکنان انتظامی استان کرمانشاه دانست.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار