فراخوان مسابقه عکس سفره آرایی یلدا با عنوان "دور از هم، در کنار هم" منتشر توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری منتشر شد.
کد خبر: ۹۲۳۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 13 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه فراخوان مسابقه عکس سفره آرایی یلدا با عنوان «دور از هم، در کنار هم» و با هدف رعایت پویش #در_خانه_بمانیم و معرفی یلدا به عنوان یکی از آداب و رسوم و سبک زندگی ایرانی و نیز تشویق همشهریان به در خانه ماندن در این ایام منتشر شد.

در این رویداد به ۱۰ اثر برگزیده‌ای که با خلاقیت، بدون تجمل‌گرایی و با استفاده از عناصر بومی فرهنگی کرمانشاه و درج اتیکتِ مشخصات شرکت ‌کننده و نیز عنوان مسابقه طراحی شود جوائزی نفیس اهدا خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند تصاویر خود را تا اول دی ماه به آدرس اینستاگرام "گهواره تمدن" @gahwaretamadon و یا به شماره واتس‌آپ ۰۹۱۸۹۳۳۵۲۰۹ ارسال نمایند.

گفتنی است؛ امسال با توجه به شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا در «شب چله» اقوام، بستگان و دوستان صمیمی کنار هم جمع نمی‌شوند و حافظ‌خوانی و شاهنامه‌خوانی و مرور فرهنگ غنی این مرزو بوم را در فضای مجازی بر پا می‌کنند و با دست به دعا شدن، نظاره‌گر توفیق سپیدی سحر بر سیاهی این بیماری منحوس خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار