فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد:
فرمانده انتظامی استان از دستگیری عاملان زورگیری از بانوی کرمانشاهی که انتشار تصویر و فیلم آن در فضای مجازی واکنش های زیادی به همراه داشت، خبر داد.
کد خبر: ۹۲۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۶ 09 December 2020

به گزارش  خبرنگار  تابناک کرمانشاه سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی از زورگیری خشن در یکی از محلات شهر کرمانشاه که در تاریخ 11 آذر رخ داد، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در همین راستا، کاراگاهان پلیس آگاهی با تحقیقات گسترده و شگردهای پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه زورگیران خشن در استان های مرکزی و شمالی کشور شدند.

جاویدان تصریح کرد: در همین راستا، تیم هایی از پلیس آگاهی استان با کسب نیابت قضائی و هماهنگی با پلیس استان های یاد شده عازم شهرهای محل اختفاء زورگیران شده و در عملیات هایی حساب شده هر 3 نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد خودرویی که متهمان از آن برای زورگیری استفاده کردند، متعلق به یکی از آنها بوده و پلاکش نیز سرقتی بوده است.

وی تصریح کرد: در بازرسی های صورت گرفته از مخفیگاه زورگیران خشن، یک قبضه سلاح کمری و مقداری مهمات کشف شد.

 جاویدان با تاکید بر اینکه کرمانشاه جای افراد شرور و مجرم نیست، افزود: امنیت مردم و جامعه خط قرمز پلیس است و هرکسی بخواهد آن را زیر پا بگذارد با برخورد قاطعانه پلیس روبرو می شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان و با اشاره به هماهنگی خوب دستگاه قضائی و نیروی انتظامی به مردم کرمانشاه اطمینان خاطر داد مجرمان و افراد شرور به سرعت دستگیر و به سزای عمل خود خواهند رسید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار