در هشت ماه سپری شده از سال جاری، ۶۵ میلیارد ریال تسهیلات برای احداث و تعمیر مسکن ۶۴۰ خانوار مددجو در استان کرمانشاه پرداخت شده است. ۷۰۰ واحد مسکونی جدید برای مددجویان کمیته امداد احداث می‌شود
کد خبر: ۹۲۱۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ 05 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس «مختار خزایی» در خصوص اقدمات صورت گرفته کمیته امداد در این خصوص، اظهار داشت: در این مدت ۵۳ واحد مسکونی شهری خریداری، ۱۸۰ واحد روستایی احداث و ۴۵۰ واحد شهری و روستایی نیز تعمیر شده است.

وی افزود: سال گذشته نیز بیش از ۲۴ میلیارد تومان اعتبار برای بیش از دو هزار و ۲۰۰ خانوار در بخش مسکن مددجویی هزینه شده است.

مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد استان به امضا تفاهم‌نامه‌های متعدد برای تامین مسکن مددجویان اشاره کرد و گفت: در این رابطه تفاهم‌نامه‌ای با صندوق توسعه ملی و بنیاد مسکن در راستای ساخت ۴۲ واحد روستایی برای ایتام امضاء شده و تفاهم‌نامه دیگری نیز با بنیاد مسکن و سازمان برنامه و بودجه جهت احداث ۷۰۰ واحد مددجویی روستایی به امضا رسیده است.

خزایی خاطرنشان کرد: همچنین تفاهم‌نامه‌ای با استانداری کرمانشاه برای لوله کشی گاز منازل مددجویان و احداث حمام و سرویس بهداشتی در دست اجرا است.

وی افزود: با توجه به تورم بالای قیمت مسکن و هزینه‌های ساخت، اعتبارات کمیته امداد به تنهایی جوابگویی رفع نیاز خانواده‌ها نیست به همین خاطر از گروه‌های جهادی و خیرین در بخش مسکن درخواست داریم که برای تامین سرپناهی مقاوم برای خانوار‌های مددجو همکاری داشته باشند.

مدیر تامین مسکن و امور ساختمان کمیته امداد استان میزان تسهیلات برای خرید و ساخت مسکن مددجویان را ۷۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: ۵۰ درصد از این اعتبار کمک بلاعوض و ۵۰ درصد نیز وام بدون بهره است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار