جهانبخش حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار اسلام آبادغرب از سفر استاندار کرمانشاه به این شهرستان و بهره برداری از گلخانه اسلام آباد غرب در سال ۱۴۰۰خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۶ 04 December 2020

جهانبخش حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:روز گذشته استاندار کرمانشاه با سفر به شهرستان اسلام آباد غرب از پروژه‌ی پتروشیمی شهرستان بازدید کرده و روند آغاز عملیات آن را بررسی کردند و تصمیم بر این شد که پیگیری‌های لازم جهت اجرایی شدن مراحل بعدی پروژه انجام پذیرد.

وی بازدید از پروژه ۵۰ هکتاری گلخانه اسلام آباد، به عنوان بزرگترین و پیشرفته‌ترین گلخانه غرب کشور وباهدف محرومیت زدایی، ایجاداشتغال و تحقق جهش تولید را دومین اقدام این سفر دانست و گفت:در این پروژه‌ی بزرگ قرار است مجموعا ۲۶هکتارگلخانه اجرا شود که ۱۱هکتار از آن با اعتباری بالغ بر۱۷۰میلیارد تومان، حداکثر تا اواسط مرداد ۱۴۰۰زیر کشت می‌رود و صادراتی را نیز از محصولات این گلخانه به خارج از کشور خواهیم داشت.

فرماندار اسلام آباد تصریح کرد:در ادامه از پروژه‌ی بزرگ فروسیلیس منیزیم شهرک مرصاد با سرمایه گذاری ۱۰میلیون یورو و اشتغال ۲۱۰نفر که توسط یک شرکت چینی درحال اجراست بازدید به عمل آمد و براساس نظر مجری پروژه قرار براین شد که این طرح تا پایان سال ۹۹ به بهره برداری برسد.

این مسئول بازدید از فازدوم بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان را از دیگر اقدامات این سفر دانست و خاطر نشان کرد:در این راستا تصمیماتی در خصوص فراهم شدن تمهیدات لازم جهت تجهیز بیمارستان، بین سازمان مجری طرح یعنی راه و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی اتخاذ شد که اجرایی خواهند شد.

حیدری در پایان از برگزاری جلسه‌ای در فرمانداری شهرستان جهت بحث و بررسی در خصوص تمام بازدید‌های به عمل آمده خبر داد و گفت:در این جلسه قرار براین شد که تمام دستگاه‌ها بر اساس مصوباتی که در جلسه نهایی خواهد شد پیگیر امور پروژه‌ها و تلاش برای بهره برداری سریع‌تر طرح‌های خود باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار