محمد رشیدی خبر داد:
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از تصویب استفساریه برخورداری بازنسشتگان از مزایای حق مناطق جنگی در صحن علنی مجلس خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰ 02 December 2020

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه محمد رشیدی با اعلام این خبر اظهار کرد: این استفساریه در صحن علنی مجلس مطرح و خوشبختانه با رای بالایی به تصویب رسید.

وی افزود: تصویب این استفساریه نیازمند رای دو سوم نمایندگان مجلس بود که خوشبختانه با پیگیری و تلاش نمایندگان کرمانشاه و همکاری سایر نمایندگان این استفساریه به تصویب رسید.

رشیدی یادآور شد: در جلسه هفته گذشته کمیسیون اجتماعی مجلس، نمایندگان کرمانشاه دفاع سرسختی از این استفساریه داشتند که خوشبختانه امروز این تلاش ها نتیجه داد و این طرح تصویب شد.

وی خاطرنشان کرد: این استفساریه پیش از این باردیگر در مجلس به تصویب رسیده بود، اما از سوی شورای نگهبان به دلیل عدم رعایت اصل 75 قانون اساسی و بار مالی که تصویب آن به دنبال داشت رد شده بود و امیدواریم این بار، این طرح در شورای نگهبان به تصویب برسد.

رشیدی افزود: با تصویب این طرح از سوی شورای نگهبان، بازنشستگان مناطق جنگی هم از همان مزایای شاغلین این مناطق برخوردار می شوند.

نماینده مردم کرمانشاه خاطرنشان کرد: سختی ها و آسیب های جنگ برای همین بازنشستگان بوده است و اگر این استفساریه تصویب نشود به دور از عدالت است.

وی یادآور شد: در صورت تصویب از سوی شورای نگهبان، بازنشستگان برخی شهرستان های استان که جز مناطق جنگی دسته بندی شده اند از جمله کرمانشاه، اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، گیلانغرب، قصرشیرین و .. از مزایای آن برخوردار خواهند شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار