کرمانشاه- ایرنا- مدیر نظارت بر مواد غذایی، ‌ آشامیدنی، ‌ آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: باتلاش کارشناسان این مدیریت ۵۰۴ قلم موادغذایی و بهداشتی فاسد و تاریخ گذشته با وزن ۱۷ هزار و ۸۲۰ کیلوگرم از برخی شرکت‌های پخش موادغذایی کشف و توقیف و پس از انجام مراحل قانونی معدوم شد.
کد خبر: ۹۲۰۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸ 02 December 2020

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،دکتر «شهریار مستوفی»  افزود: همچنین ۱۶۱ قلم موادغذایی و بهداشتی به وزن ۱۹ هزار و ۱۶۶ کیلو گرم نیز توقیف شده که سلامت این محصولات توسط کارشناسان مدیریت نظارت بر مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو در دست بررسی است.

او گفت: یکی از عوامل مهم تهدید کننده سلامت جامعه عرضه و مصرف مواد غذایی، ‌آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی تاریخ مصرف گذشته و فاسد است.

مستوفی از مردم خواست هوشیار باشند که در هنگام خرید موادغذایی و بهداشتی به تاریخ تولید و انقضاء محصولات و وضعیت ظاهری محصولات توجه جدی داشته و هرگونه مشکل در سطح فروشگاه‌های سطح عرضه را از طریق سامانه ۱۹۰ به کارشناسان معاونت بهداشتی اطلاع دهند.

وی همچنین از شهروندان خواست در صورت مشاهده مشکل در سطح شرکت‌های پخش و واحدهای تولیدی با شماره تلفن شکایات ۳۷۱۰۶۲۳۲ معاونت غذا و دارو تماس بگیرند.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار