فرماندار جوانرود گفت: طرح سلامت شهید سلیمانی در این شهرستان با شتاب مناسبی اجرا می‌شود و مشارکت مردم در اجرای آن قابل تقدیر است.
کد خبر: ۹۲۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶ 02 December 2020

به گزارش خبرگزاری  تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،«رستگار یوسفی» در بازدید از روند اجرای طرح شهید سلیمانی در شهر «شروینه» مرکز بخش کلاشی افزود: همزمان با آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی علاوه بر مراکز شهری در بخش‌ها و روستاهای این شهرستان این طرح با شتاب مناسبی اجرا می‌شود.

وی از اعزام ۳۰ تیم عملیاتی در اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد و اظهار داشت: تمرکز طرح شهید سلیمانی بر بحث پیشگیری از کرونا است و این طرح شامل سه مرحله اصلی مراقبت، حمایت و نظارت می‌شود.

فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: قطع زنجیره کرونا به رفتار و همکاری مردم بستگی دارد و انصافا مردم با فرهنگ این شهرستان در اجرای محدودیت‌های جدید کرونایی و همچنین طرح شهید حاج قاسم سلیمانی همراهی بسیار خوبی داشته‌اند که صمیمانه از آنان قدردانی می‌کنیم.

یوسفی افزود: در سایه الطاف الهی و همکاری و همراهی بسیار خوب مردم شاهد کاهش مراجعه به مراکز درمانی هستیم و تا پایان قطع زنجیره ویروس کرونا نیاز به همکاری مردم داریم.

وی یادآور شد: اگر این همراهی و همدلی مردم تداوم نداشته باشد به وضعیت قبلی باز می‌گردیم.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود نیز در این بازدید گفت: همزمان با آغاز طرح شهید حاج قاسم سلیمانی اقدامات خوبی از سوی سپاه این ناحیه برای انجام این طرح انجام گرفته است.

سرهنگ «ابوذر انوری» افزود: تشکیل جلسات برای پیشبرد اهداف این طرح، ساماندهی تیم‌های عملیاتی، تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، توزیع ماسک رایگان، شناسایی خانوارها، فرهنگ‌سازی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت به ویژه ظرفیت خیرین بخشی از این اقدامات است.

وی اظهار داشت: از آغاز اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون بیش از ۱۵۰بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود یادآورشد: بسیج برای اجرای این طرح آمادگی کامل را دارد و در این راستا تمام توان خود را به کار گرفته است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

فوتی‌های کرونا در کرمانشاه باز هم ۲ رقمی شد

رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه تعداد فوتی‌های کرونا باز هم ۲ رقمی شد، گفت: ۱۰ نفر در شبانه روز گذشته براثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ جان باختند و شمار فوتی‌های استان به هزار و ۲۷۷ نفر رسید.

«مهدی محمدی» افزود: در ۲۴ ساعت گذشته هفت نفر در شهرستان کرمانشاه و در شهرستان های هرسین، سنقروکلیایی و روانسر نیز هر کدام یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴ مورد بیمار مثبت بستری و ۸۷ بیمار مثبت سرپایی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ۱۱۵ بیمار جدید با علایم بیماری کووید ۱۹ در این مدت بستری و ۱۵۵ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی در پایان گفت: هم اکنون ۶۶۴ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

بیشترین فوتی ناشی از کرونا در یک روز با ۲۴ نفر در آبان ماه در استان روی داد.



منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار