مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به ترور شهید محسن فخری زاده گفت: فرهنگ جهاد و شهادت از بین رفتنی نیست و انقلاب اسلامی در حال پیشرفت است.
کد خبر: ۹۲۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ 01 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر حجت السلام یوسف احمدی اظهار کرد: بار دیگر دست شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار از آستین بیرون آمد و مردی از تبار نور و روشنایی را از میان ملت بزرگ و رشید ایران اسلامی به حسب نگاه مادی خود از بین برد، اما آنچه نمی‌دانند این است که واژه شهادت و فرهنگ جهاد به چه معنا است، که اگر می‌دانستند شهادت از بین رفتنی نیست بلکه تکثیر است، هیچ‌گاه دست به چنین اقدامات کور و ذلیلانه‌ای نمی‌زدند.

وی با اشاره به میراث گران‌بهای مکتب امام خمینی (ره) و پی ریزی تمدن نوین جهانی، افزود: این مکتب قاسم سلیمانی‌ها، حسن طهرانی مقدم‌ها و محسن فخری‌زاده‌ها را تربیت می‌کند و هیچ‌گاه با از بین بردن ظاهری شاگردان ممتاز این مکتب خیال دشمنان راحت نباشد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه بیان کرد: در واقع این ویژگی شیطان است که می‌ترساند، اما مردان خدا و مجاهدان فی سبیل الله با هیچ ابرقدرتی سرسازش، مداهنه و مذاکره ندارند و شیطان نیز جز اقدامات کور، ذلیلانه و از سر استیصال در برابر آنان راهی ندارد.

احمدی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی که چهلمین سالگرد پیروزی خویش را جشن گرفت و رهبر انقلاب در بیانیه گام دوم، راهبرد‌های هفت گانه را برای ادامه و استمرار انقلاب در گام دوم مشخص نمودند، دشمنان اسلام، انقلاب و ایران در نقطه مقابل اراده نایب امام زمان (عج) در تلاش برای ممانعت از دستیابی به هفت راهبرد به انواع و اقسام روش‌ها و شیوه‌های مزبورانه و ناجوانمردانه روی آوردند که مهمترین آن‌ها ترور مستقیم پرورش یافتگان مکتب خمینی (ره) بوده و هست.

وی ادامه داد: نمونه اول در سال گذشته با دستور مستقیم رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا، در ترور حاج قاسم سلیمانی بود که شهید راه راهبرد عزت ملی و مرزبندی با دشمنان بود که تمام مرز‌هایی جغرافیایی را برای ایجاد آن درنوردید و امروز هم ترور مستقیم دکتر هسته‌ای محسن فخری زاده شهید راه راهبرد علم و پژوهش را شاهد هستیم که تمام مرز‌های دانش و علم را برای ایجاد حرکت کاروان علمی کشور در مرز‌های دانش در نوردید.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: دشمنان ایران اسلامی به امید اینکه با ترور دانشمند شهید، محسن فخری زاده راه و برنامه و تلاش‌های او را ناقص و ابتر بگذارند این عمل جنایت کارانه را انجام دادند، اما غافل اند که یاران، شاگردان، دانشجویان، دانشگاهیان و جوانان غیور و شجاع ایرانی راه او و تلاش‌های او را تا بی‌نهایت ادامه خواهند داد و به اذن خداوند در عمل پاسخ دندان شکنی به این اقدام شیطان بزرگ و اسرائیل کودک کش و منافقین آدمکش و تمامی دشمنان مرز و بوم ایران خواهند داد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار