فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در سطح استان ۳۹۵ تیم حمایتی و ۱۵۰ تیم نظارتی در قالب طرح محله محور شهید سلیمانی راه اندازی شده است.
کد خبر: ۹۲۰۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵ 01 December 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر سردار بهمن ریحانی در جلسه قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات انجام شده در این طرح تعداد موارد بستری و فوتی در سطح استان رو به کاهش است.

وی با تشریح جزئیات اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در جهت کنترل بیماری کرونا، افزود: این طرح با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در سطح استان شروع و در به خوبی در حال انجام است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: در این طرح فرمانداران حوزه‌های سپاه و مراکز بهداشت برای دریافت آمار و محل سکونت مبتلایان به صورت روزانه در ارتباط هستند.

ریحانی گفت: در راستای دستیابی به اهداف قرارگاه عملیاتی ستاد مبارزه با کرونا استان تا کنون در شهر کرمانشاه ۲۰۰ تیم حمایتی و ۶۵ تیم نظارتی راه اندازی شده که تعداد تیم‌های نظارتی بر اساس نیاز دانشگاه علوم پزشکی است.

وی با تاکید بر اینکه این تیم‌ها آموزش‌های لازم را دریافت کرده‌اند، افزود: در مجموع در سطح استان ۳۹۵ تیم حمایتی و ۱۵۰ تیم نظارتی در قالب طرح محله محور شهید سلیمانی برای مقابله و کنترل بیماری کرونا فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم (ص) تصریح کرد: علاوه بر اقدامات کنترلی و نظارتی برای مقابله با بیماری کرونا، بسته‌های معیشتی به ارزش هر بسته حدود ۲۵۰ هزار تومان در بین قشر نیازمند جامعه با اولویت حاشیه شهر‌ها توسط تیم‌های حمایتی توزیع شده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه حضور تیم‌های حمایتی در درب منازل مردم موجب اعتماد سازی در بین آن‌ها از لحاظ امنیت روانی شده است، بیان کرد: اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی آخرین طرح قابل قبول برای کاهش تعداد ورودی بیماران مبتلا به بیمارستان‌ها است، لذا همه باید برای به سرانجام رساندن اهداف این طرح تلاش کنند.

وی از راه اندازی ۲ مرکز قرنطینه در شهر کرمانشاه خبر داد و ادامه داد: این مراکز در اکثر شهرستان‌های استان راه اندازی شده است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار