ماموستا ملا احمد فخری در گفتگو با تابناک:
امام جمعه جوانرود گفت: دشمنان می خواهند در حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی اخلال ایجاد و عزم ملت ایران را متزلزل کنندکه هرگز موفق نخواهند شد.
کد خبر: ۹۲۰۴۸۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰ 01 December 2020

ماموستا ملا احمد فخری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد:شهادت دانشمند انقلابی، شهید محسن فخری زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و دانشمند برجسته هسته‌ای کشورمان را به محضر مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و خانواده محترم این شهید تبریک و تسلیت عرض می نمائیم.

وی خاطر نشان کرد: دستان ناپاک رژیم غاصب صهیونیستی، بار دیگر یکی از دانشمندان فرهیخته ما را هدف ترور قرار داد تا به زعم خود در حرکت رو به جلوی انقلاب اسلامی اخلال ایجاد کند و عزم ملت رشید ایران را متزلزل سازد.

امام جمعه جوانرود افزود: ترور فرزندان انقلاب، گویای عجز دشمنان نظام است که به شکلی ناجوانمردانه و زبون که دانشمندان ما را می کشند.

ماموستا فخری تصریح کرد: علمای اهل سنت ضمن محکوم نمودن این اقدام مذبوحانه به رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار و عوامل خود فروخته آنان هشدار می دهیم منتظر انتقام سخت سربازان مقتدر جمهوری اسلامی باشید و از کلیه نیروهای امنیتی خواستار پیگیری و شناسائی عناصر پلید این جنایت و عوامل پشت پرده آن شده و خواهانیم تا عاملان آن به اشد مجازات برسند.

وی تاکید کرد: دشمنان هرچقدر هم دسیسه و توطئه کنند پیروز نخواهتد شد چون مردم ولایت مدار ایران اسلامی در هیچ شرایطی پشت رهبر و نظام را خالی نخواهند کرد همانطور که در سنوات و دسیسه های قبل دشمنان به عینه دیدند که مردم اجازه نداند دشمنان پیروز میدان باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار