سیگنال مذاکره مجدد به معنای همراهی در ترور شهید فخری‌زاده است
کد خبر: ۹۲۰۲۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶ 30 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر،سازمان بسیج دانشجویی استان کرمانشاه در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته ای و دفاعی شهید محسن فخری زاده بیانیه ای به شرح زیر صادر کرده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتٌ ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ وَلَٰکِنْ لَا تَشْعُرُونَ

چند وقتی است با پیروز شدن دموکرات ها در انتخابات پرحرف و حدیث آمریکا از داخل کشورمان پالس و سیگنال های مذاکره مجدد به گوش میرسد و این در حالی است که تجربه ها ی متعدد مذاکرات در کشور همچون مذاکرات سعد آباد، مذاکرات ۱+۵ که در نهایت منجر به معاهده ننگین برجام گردید به خوبی بدعهدی های دولت های غربی را نمایان کرده است.

بسی جای تعجب است که دولت مردان جمهوری اسالمی که خودشان روزگاری در خط مبارزه با استکبار بوده و به خوبی خط و مشی دولت های غربی را میدانند امروزه دم از مذاکره و دوستی با همان ها میزنند و گویا کراوات و بوی خوش غربی ها مسئولین را مدهوش خود کرده است.

دولت مردان امروز ما بدانند که ملت ایران هرگز فراموش نخواهند کرد که تمام مشکالت حتی آب خوردن مردم را هم به تعهد نامه ننگین برجام و به گل نشاندن صنعت هسته ای کشور گره زده و برداشتن سایه جنگ از کشور را در گرو این تعهدنامه بیان کردید.

و حال بعد از گذشت تقریباً ۸ سال از عمر دولتتان نه تنها سایه جنگ برداشته نشد بلکه دولت های غربی از جمله آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با ترور شخصیت های برجسته کشورمان از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید دانشمند محسن فخری زاده و همچنین ترور های اقتصادی علیه ملت ایران عناد و دشمنی خود را افزون تر کردند. اما در مقابل، دولت مردان ما به راحتی گوش جان به دستورات چنین دشمنانی سپرده و با بستن صنعت هسته ای کشور و توافق جهت حضور بازرسان آژانس هسته ای در مراکز مهم و حساس کشور در به وقوع پیوستن این جنایات و ترور شخصیت های علمی و برجسته کشورمان کمک های شایانی را به دول غربی اهدا نمودند.

اگر دولت مردان ما در باب سیاست امور خارجه و توجه به ظرفیت های داخلی کشور و نظامی ان ما بعد از شهادت حاج قاسم به امر انتقام سخت، جدی تر و دقیق تر وارد میشدند، هیچگاه چنین گستاخی هایی را از سوی دول غربی شاهد نبودیم. قطع به یقین ضعف، تنها بسنده کردن به حرف و نبود عمل و دقت در کارها کشور را در موضع ضعف قرار داده و وقوع چنین جنایت هایی از سوی دشمنان این مرز و بوم را رقم زده است.

ما بسیجیان دانشگاه های کرمانشاه ضمن عرض تسلیت به ملت و جامعه نخبگانی کشور به مناسبت شهادت یکی دیگر از شخصیت های برجسته و ارزشمند نظام شهید دانشمند محسن فخری زاده از دولت، قوه قضاییه و مقامات نظامی کشور خواهان اجرای هرچه سریع تر موارد زیر هستیم:

۱. دستگیری عوامل ترور شهید محسن فخری زاده

۲. عملی کردن عهد بر زمین مانده انتقام سخت از عاملین چنین جنایاتی

۳. منع هرچه سریعتر حضور بازرسان آژانس بین المللی در مراکز مهم هسته ای کشور

۴. خروج از تعهد نامه ننگین برجام و تلاش جهت فعال سازی ظرفیت ها و استعداد های داخلی جوانان کشور و دل نبستن به مذاکره مجدد

گفتنی است، شنیده شدن نجوای مذاکره مجدد با دشمنان قسم خورده این کشور از سوی مسئولین به معنای همراهی و شریک بودن در ترور و ریختن خون به ناحق شهید دانشمند محسن فخری زاده خواهد بود.

ما تشکل های بسیج دانشجویی استان کرمانشاه اعلام می داریم که اقدامات وحشیانه و ناجوان مردانه تروریست های غربی هیچ خللی در اراده ملت شهید پرور و قهرمان ایران اسلامی به وجود نخواهد آورد و عزم و اراده جهت ساختن تمدن اسلامی را روز به روز تقویت خواهد نمود.

بسیج دانشجویی دانشگاه رازی استان کرمانشاه

بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان کرمانشاه

بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی استان کرمانشاه

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد استان کرمانشاه

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار