حجت الاسلام علی محمد لروند در گفتگو با تابناک:
امام جمعه کنگاور گفت:مجلس قوه قانونگذاری است و وقتی پر رونق باشد قانون گذاری خوبی هم انجام می دهدو کشوری که مجلس پرقدرتی دارد از همه لحاظ قوی است .
کد خبر: ۹۲۰۲۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۵ 30 November 2020

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سیدحسن مدرس زاده ۱۲۴۹، سیاست‌مدار و روحانی شیعه ایرانی بود که در شب ۱۰ آذر ۱۳۱۶ توسط عوامل رضاشاه کشته شد و طبق مصوبه شورای فرهنگ عمومی ۱۰آذرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به نام روز مجلس خوانده می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: مجلس شورای اسلامی در کشور ما به فرموده حضرت امام عصاره ملت و در راس امور است. به این دلیل که تصمیم گیری ها و قانون گذاری ها در مجلس انجام می شود مجلس قوه قانونگذاری است و وقتی پر رونق باشد قانون گذاری خوبی هم انجام میدهد.

لروند همچنین با گرامیداشت یاد شهید مدرس، از او به عنوان نمونه یک نماینده خوب در زمان رژیم ستم‌شاهی ، یاد کرد و تصریح کرد: موفق ترین مجلس، مجلسی است که توانسته از همه ظرفیت کاری خود استفاده کند. ظرفیت قانونگذاری، یکی از ظرفیتهای بسیار مهم است. ابزارهای نظارت در دست نمایندگان محترم قرار دارد.

امام جمعه کنگاور با تاکید بر نقش مردم در آینده کشور و نظام افزود : اگر مردم در انتخاب های خود دقت کنند و انسان های متخصص و متعهد و شجاع مثل شهید‌مدرس انتخاب کنند مطمئناً آن کشور پر قدرت , قوی و در همه زمینه ها نمونه خواهد بود.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار