مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از ۱۶۰ کیلومتر برف روبی و ۱۰ مورد ریزش برداری کوه در محور‌های استان طی چند روز اخیر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸ 30 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،فریبرز کرمی ، با اشاره به بارش برف و بارانی که طی چند روز اخیر در نقاط مختلف استان داشتیم، اظهار کرد: سه شهرستان پاوه، سنقر و دالاهو درگیر برف بودند و در سایر شهرستانها نیز بارندگی شدید داشتیم.

وی ادامه داد: نزدیک به 160 کیلومتر از راه‌های استان در این مدت برف‌روبی شد که عمدتا در گردنه‌های برف‌گیر مانند پاوه به روانسر و همچنین "مله‌ماس" بوده است.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه هم اکنون هیچ محوری در استان چه از محورهای فرعی و چه روستایی مشکلی به لحاظ مسدود بودن ندارد و همه محورها باز هستند.

کرمی همچنین از وقوع 10 مورد ریزش کوه به دلیل بارش برف و باران در محورهای استان خصوصا در منطقه اورامانات خبر داد که ریزش برداری در کوتاه‌ترین زمان انجام شده است.

وی از پای کار بودن 75 نفر از نیروهای راهداری و 21 دستگاه ماشین آلات سنگین در این عملیات‌ها یاد کرد و ادامه داد: برای برف روبی جاده‌ها از 70 تن شن و نمک نیز استفاده شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به شروع بارش‌های جدید در استان طی روزهای آینده، خاطرنشان کرد: برای این بارش‌ها نیز در آماده‌باش هستیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار