نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: جریان نفوذ در کشور توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی رصد شود.
کد خبر: ۹۲۰۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴ 30 November 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از مهر محمد رشیدی اظهار کرد: ترور روز گذشته شهید محسن فخری زاده مدیر توانمند و دانشمند بزرگ در عرصه دانش هسته‌ای و دفاعی باعث تالم خاطر مردم شهید پرور ایران اسلامی شد.

وی افزود: همانطور که قبلاً در ترور دیگر دانشمندان هسته‌ای کشور در سال‌های نه چندان دور و شهادت سید شهیدان مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز در سال گذشته مشخص شده بود، ترور و جنایت خوی جدانشدنی استکبار جهانی و صهیونسیم منطقه‌ای است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راه شهدا از صدر اسلام تا کنون متوقف نشده و بلکه با حرارت بیشتری ادامه داشته است، تصریح کرد: ترور نشانه ضعف دشمنان و راستی و درستی راه شهداست و دشمنان ایران اسلامی بدانند که ملت ایران محکم‌تر از گذشته در مقابل جنایات و زورگویی‌های آنان ایستادگی خواهند کرد.

رشیدی با تاکید بر اهمیت پرداختن به جریان نفوذ در کشور توسط دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، ادامه داد: حفاظت و مراقبت‌ها از دانشمندان باید به شکلی دقیق‌تر در دستور کار قرار گیرد؛ زیرا دانشمندان ایرانی سرمایه جهان اسلام هستند.

وی با اشاره به فاصله زمانی کمتر از ۴۸ ساعته آزادی جاسوس رژیم صیهونیستی و ترور این شهید دانشمند، خاطر نشان کرد: ترور برنامه ریزی شده دانشمند هسته‌ای ایران اسلامی نشانه ضعف و ناتوانی استکبار جهانی از جلوگیری پیشرفت علم و فناوری در ایران است که در کمتر از ۴۸ ساعت از آزادی جاسوس رژیم اشغالگر قدس رخ می‌دهد.

رشیدی با اشاره دشمنی دیرینه استکبار جهانی با ایران اسلامی و اسلام ناب، گفت: باید به این نکته توجه داشت که جریان استکبار به محوریت آمریکا و شرکای خبیثش هیچگاه در مسیر دوستی و صداقت با ایران نبوده و نخواهند بود و همیشه به دنبال تمام کردن دشمنی خود با اسلام و ایران به عنوان محور جهان اسلام هستند.

وی تاکید کرد: در مقابله با استکبار باید به توانمندسازی داخلی در عرصه‌های دفاعی و اقتصادی توجه ویژه‌ای داشت.
کد خبر

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار